Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Bazar Koszyki jest odpowiedzią na pogłoski, że Hala Koszyki jest droga (wideo)

Bazar Koszyki i street food jest uzupełnieniem, odpowiedzią i alternatywą dla tej pogłoski, że Hala Koszyki jest droga. Próg cenowy tutaj jest niższy. Oferta jest dla klientów Koszyków, ale także dla tych, którzy nie znaleźli czegoś dla siebie w Koszykach, byli raz i nie wracają lub dalej poszukują – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Cybruch, odpowiadający za streetfoodowy koncept Bazar Koszyki.

Bazar Koszyki jest odpowiedzią na pogłoski, że Hala Koszyki jest droga (wideo)
Krzysztof Cybruch, odpowiadający za koncept Bazar Koszyki,fot. PTWP

Zdaniem Krzysztofa Cybrucha Bazar Koszyki, podobnie jak Targ Śniadaniowy czy Nocny Market, jest miejscem, które na dłużej powinno zadomowić się na kulinarnej mapie stolicy.

– Bazar Koszyki to miejsce bardzo świeże i musi upłynąć trochę czasu, żeby powiedzieć o tym miejscu coś więcej. Jego ulokowanie w Hali Koszyki daje ten komfort i wszystkie atuty, żeby zadomowić się i funkcjonować w tym miejscu na długie lata, a jednocześnie być taką alternatywą dla Hali Koszyki, gdzie można zjeść coś nie do końca w formie koszykowego anturażu, gdzie są kelnerzy i stoliki, a bardziej z takim pazurkiem off’owym – mówi Krzysztof Cybruch.

– Poza Targiem Śniadaniowym jest masa różnych fajnych tematów, które pojawiają się w mieście jak choćby Nocny Market, który jest takim przykładem, gdzie po paru sezonach widać tęsknotę, jeśli miałoby go zabraknąć. Targ Śniadaniowy jest już szósty rok i w tym czasie stał się wizytówką miasta i jest polecany jako „Must see” 10 miejsc, które musisz zobaczyć w Warszawie, gdy odwiedzasz ją jako turysta – dodaje Cybruch. 

Według Krzysztofa Cybrucha Bazar Koszyki jest świetnym uzupełnieniem oferty Hali Koszyki i miejscem dla osób poszukujących nowych doznań w tym miejscu.

– Hala Koszyki określana jako drogie miejsce to subiektywna ocena. Za tą ceną, podobnie jak w większości takich miejsc, w Hali Koszyki idzie jakość. Jest pewien próg cenowy, być może nie na każdą kieszeń, ale jak to w wielu przypadkach i projektach kulinarnych funkcjonuje, jest to miejsce tworzone dla jakieś grupy. Jest mini element identyfikacji, anturaż i otoczka tego miejsca, która nie musi wszystkim pasować, natomiast cena też nie jest tym pierwszym determinantem decyzji, czy się tutaj przyjdzie. Myślę, że wiele osób pomyśli o tym miejscu inaczej, bo jest ono piękne i wygrało wiele nagród. A Warszawiacy są dumni z tego miejsca i jest ono wizytówką miasta. Hala Koszyki jest na światowym poziomie – ocenia Krzysztof Cybruch.

– Bazar Koszyki Street Food jest uzupełnieniem, odpowiedzią i alternatywą dla tej pogłoski, że Hala Koszyki jest droga. Próg cenowy tutaj jest niższy. Oferta jest dla klientów Koszyków, ale także dla tych, którzy nie znaleźli czegoś dla siebie w Koszykach, byli raz i nie wracają lub dalej poszukują. Bazar Koszyki to inny próg cenowy, inne menu, trochę więcej egzotyki i luźna atmosfera. Ma to swój urok i jestem przekonany, że jest uzupełnieniem i czymś, co od dawna w Hali być powinno, a teraz jest i zmieni perspektywę i poszerzy grupę docelową o osoby rzadziej odwiedzające ten obiekt – podsumowuje Krzysztof Cybruch.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bazar Koszyki Street Food RSS ALERT    /    Hala Koszyki RSS ALERT    /    Krzysztof Cybruch RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT    /    gastronomia RSS ALERT    /    street food RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.105.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!