Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Blue Frog: Nowa marka AmRest wchodzi do Polski (wywiad)

18 pażdziernika w CH Wroclavia wystartuje pierwsza w Polsce restauracja Blue Frog AmRestu. Koncept od kilku lat dynamicznie rozwija się w Chinach, a teraz ma w planach podbój rynków Europy Centralnej. Co charakteryzuje tę markę i dlaczego to dobry moment na jej debiut na polskim rynku? Portalspozywczy.pl pyta o to Sylweriusza Farugę, Presidenta Blue Frog.

Blue Frog: Nowa marka AmRest wchodzi do Polski (wywiad)
Sylweriusz Faruga, President Blue Frog

Portalspozywczy.pl: 18 pażdziernika w CH Wroclavia wystartuje pierwsza w Polsce restauracja Blue Frog AmRestu. Marka prężnie rozwija się na rynku chińskim. Czym charakteryzuje się ten koncept i jaka jest jego historia?

Sylweriusz Faruga, President Blue Frog: Pierwsza restauracja blue frog powstała w Szanghaju w 1999 r. Widząc duży potencjał  marki, w 2012 r. AmRest kupił sieć 11 restauracji i w kolejnych latach konsekwentnie ją rozwijał. Obecnie w Chinach mamy już 41 lokali i tempo nowych otwarć stale rośnie. Generalnie ten rok jest dla nas przełomowy - niedawno otworzyliśmy pierwszy lokal w Europie: 19 września ruszył blue frog w Madrycie, a lada chwila marka zadebiutuje w Polsce. Plany na przyszły rok są również ambitne, zwłaszcza w kontekście budowy nowych restauracji.

Marka specjalizuje się w kuchni amerykańskiej, wzbogaconej o wyjątkowe nuty azjatyckie. Mieszają się tutaj również inne wpływy, takie jak włoskie, dalekowschodnie czy śródziemnomorskie. W ofercie znajdują się m.in. burgery, steki czy mięsa z grilla. Kładziemy duży nacisk na wybór alkoholi, a także na ciekawą ofertę koktajli dla dzieci.

Wyróżnikiem blue froga jest również  sam koncept. Mówimy, że jest to restauracja kameleon. Lokal zmienia się w zależności od pory dnia, co widać będzie  m.in. od strony menu, wystroju, gry świateł, a nawet doboru specjalnej muzyki. 

Dlaczego akurat teraz AmRest zdecydował się na debiut tej marki w Polsce?

Jesteśmy przekonani, że to właściwy moment. Polski rynek gastronomiczny jest na dobrym etapie rozwoju, a konsumenci są coraz bardziej świadomi. Mamy też spore doświadczenie. Chcemy przełożyć to na Polskę, a być może docelowo na Europę Centralną.

Z naszych obserwacji wynika też, że w Polsce mamy rewelacyjne restauracje i bary, ale mało miejsc, w których obie te rzeczy dałoby się dobrze połączyć. A to nam się udało zrobić w koncepcie Blue Frog w Chinach.

Czy menu w Polsce będzie przenoszone 1:1?

Polskie menu zbudowane jest na kanwie menu chińskiego z domieszką niektórych pomysłów z Hiszpanii. Przenoszenie 1:1 pewnych rzeczy z innego rynku byłoby obarczone dużym ryzykiem. Core produktów będzie taki, jak w Chinach czy Hiszpanii, ale będą też modyfikacje. Przykładowo Hiszpanie w naszej restauracji nie oferują zup. W Polsce w menu znajdą się zupy, ponieważ my je bardzo lubimy – podobnie jak Amerykanie. Postrzeganie kuchni amerykańskiej w każdym kraju jest zresztą trochę inne.

więcej informacji:

Blue Frog RSS ALERT    /    AmRest RSS ALERT    /    Wroclavia RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.205.144
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!