Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Blue Frog: Nowa marka AmRest wchodzi do Polski (wywiad)

  • Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
  • Data: 05-10-2017, 10:31
18 pażdziernika w CH Wroclavia wystartuje pierwsza w Polsce restauracja Blue Frog AmRestu. Koncept od kilku lat dynamicznie rozwija się w Chinach, a teraz ma w planach podbój rynków Europy Centralnej. Co charakteryzuje tę markę i dlaczego to dobry moment na jej debiut na polskim rynku? Portalspozywczy.pl pyta o to Sylweriusza Farugę, Presidenta Blue Frog.
Blue Frog: Nowa marka AmRest wchodzi do Polski (wywiad)
Sylweriusz Faruga, President Blue Frog

Portalspozywczy.pl: 18 pażdziernika w CH Wroclavia wystartuje pierwsza w Polsce restauracja Blue Frog AmRestu. Marka prężnie rozwija się na rynku chińskim. Czym charakteryzuje się ten koncept i jaka jest jego historia?

Sylweriusz Faruga, President Blue Frog: Pierwsza restauracja blue frog powstała w Szanghaju w 1999 r. Widząc duży potencjał  marki, w 2012 r. AmRest kupił sieć 11 restauracji i w kolejnych latach konsekwentnie ją rozwijał. Obecnie w Chinach mamy już 41 lokali i tempo nowych otwarć stale rośnie. Generalnie ten rok jest dla nas przełomowy - niedawno otworzyliśmy pierwszy lokal w Europie: 19 września ruszył blue frog w Madrycie, a lada chwila marka zadebiutuje w Polsce. Plany na przyszły rok są również ambitne, zwłaszcza w kontekście budowy nowych restauracji.

Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!