Brand2eat o kryzysie w Green Caffe Nero: Wzorowa komunikacja kryzysowa na fanpage'u marki
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 08-06-2018, 10:18

Po tym, jak kilkanaście osób po wizycie w kawiarni Green Caffe Nero trafiło do szpitala, firma stanęła oko w oko z kryzysem. I – jak ocenia Angelika Borysiak, właścicielka agencji kreatywnej brand2eat zajmującej się marketingiem w branży gastronomicznej – wyszła z niego książkowo.
– Komunikacja kryzysowa na fanpage marki była wzorowa – mówi Angelika Borysiak. Kawiarnia najpierw wydała oświadczenie na Facebooku, w którym poinformowała o niepokojących sygnałach jakie do niej docierają, wszczęciu odpowiednich procedur, a także standardach higienicznych, które regularnie stosowane są w całej sieci. Dzień później, na fanpage pojawił się film z oświadczeniem (i przeprosinami) prezesa całej sieci.
komentarze (0)