Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Branża HoReCa zmierzy się z nowymi regulacjami - wywiad z właścicielem sieci 7th Street

W najbliższym czasie branża gastronomiczna może się mierzyć z kilkoma ryzykami, jeżeli regulacje prawne obejmą ten sektor. Są to głównie: nowa formuła podatku od handlu oraz zakaz handlu w niedzielę. - Nie są jeszcze znane wszystkie założenia tych regulacji dlatego Krajowa Rada Gastronomii i Cateringu, której jesteśmy członkiem, uczestniczy w konsultacjach z ustawodawcą w tym zakresie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Łukasz Błażejewski, właściciel sieci 7th Street i Meat & Fit.

Branża HoReCa zmierzy się z nowymi regulacjami - wywiad z właścicielem sieci 7th Street
Łukasz Błażejewski, właściciel sieci 7th Street i Meat & Fit

ŁUKASZ BŁAŻEJEWSKI BĘDZIE PRELEGENTEM PODCZAS IX FORUM RYNKU SPOŻYWCZEGO I HANDLU (17-18 PAŹDZIERNIKA, WARSZAWA). WEŹMIE ON UDZIAŁ W SESJI DYSKUSYJNEJ PT. "RYNEK HORECA - PERSPEKTYWICZNY KANAŁ ZBYTU DLA PRODUCENTÓW ŻYWNOŚCI. KLIKNIJ I ZAREJESTRUJ SIĘ DO UDZIAŁU W KONFERENCJI!

- Ile obecnie lokali działa w sieci 7th Street - Bar & Grill? Ile restauracji otworzyli Państwo w tym roku? Ile lokali powstanie jeszcze do końca 2016 r.?

Obecnie działa 8 lokali pod marką 7th Street – Bar & Grill. W tym roku otworzyliśmy jedną restaurację w CH Ferio na Warszawskim Wawrze. Tym samym jest to nasz trzeci lokal w Warszawie. W tym roku planujemy jeszcze jedno otwarcie lokalu w nowo powstającym Centrum Handlowym Multishop w Jarocinie. Otwarcie zaplanowane jest na 14 października 2016. Prowadzimy także kilka mocno zaawansowanych rozmów z potencjalnymi franczyzobiorcami.

- Na jakie lokalizacje Państwo stawiają – centra handlowe, centra dużych miast, osiedla? Jaka jest strategia w tym zakresie?

W naszej strategii są lokale w centrach handlowych, w centrach dużych miast, nowych osiedlach oraz przy stacjach benzynowych.

- Czy wszystkie lokale działają na zasadzie franczyzy? Ile trzeba zainwestować w otwarcie lokalu sieci?

Posiadamy jeden własny lokal, a w naszej strategii rozwoju nie przewidujemy otwierania własnych lokali. Otwarcie restauracji w lokalizacji, w której wcześniej była prowadzona gastronomia i wymaga on niewielkiego wkładu wiąże się z kosztami 80-150 tys. zł na przystosowanie i wystrój lokalu plus około 75 tys. na sprzęt kuchenny. Celowo rozdzielamy te kwoty, gdyż zdecydowana większość naszych partnerów decyduje się na leasing sprzętu. Natomiast otwarcie restauracji w lokalu nie przystosowanym do gastronomii wiąże się z kosztami 150-250 tys. zł na przystosowanie i wystrój lokalu plus około 75 tys. na sprzęt kuchenny.

 - Czy jest duże zainteresowanie franczyzą – w sensie czy Polacy chcą otwierać restauracje znanych sieci czy może wolą inwestować we własne unikalne pomysły?

Miesięcznie otrzymujemy łącznie około 25-30 zapytań o warunki współpracy w ramach franczyzy 7 Street oraz Meat & Fit. W większości zgłaszają się osoby nie spełniające stawianych warunków franczyzy lub nie posiadające wymaganego kapitału.

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!