Burger King: Darmowy Whooper za strój klauna
- Autor: portalspozywczy.pl/pr
- Data: 30-10-2017, 12:42

ScaryClownNight to kolejny Halloweenowy psikus od Burger Kinga. W ubiegłym roku świat obiegły zdjęcia jednej z amerykańskich restauracji sieci, która na jedną noc przebrała się za ducha konkurencji. Tym razem każdy, kto pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce przebrany za klauna, otrzyma w nagrodę darmowego burgera.
To nie pierwszy raz, kiedy Burger King wykorzystuje klauna w swojej kampanii reklamowej. Podczas ekranizacji kultowej powieści „To” Stephena Kinga, w niemieckich kinach można było zobaczyć dodatkową scenę. Czarnym bohaterem horroru był krwiożerczy klaun Pennywise, który terroryzował małe miasteczko. W scenie dodanej pomiędzy zakończeniem filmu, a napisami końcowymi, Burger King zamieścił przesłanie: „Nigdy nie ufaj klaunom!”, czym zarazem rozbawił wystraszoną widownię, a także po raz kolejny - wbił szpilkę konkurencji.
komentarze (0)