CH Serenada powiększa ofertę gastronomiczną
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 18-04-2017, 13:16
Na trzech poziomach CH Serenada klienci będą mogli skorzystać z oferty ponad 160 najemców. Będą nimi m.in. Grupa LPP i Inditex oraz Van Graaf, H&M i Pierre Cardin, salony obuwnicze CCC i Deichmann, dziecięcy Smyk, sportowy 4F, a także Sephora, Rossmann, Super-Pharm i Hebe.
W strefie gastronomicznej znajdą się m.in. Companeros, Grand Kebab, Staropolskie Jadło i Olimp - oraz kawiarnie: Starbucks i Costa Coffee. Operatorem spożywczym będą delikatesy Piotr i Paweł.
Finalizująca właśnie komercjalizację galeria (pow. 42 000 mkw.) powstaje na granicy dużych osiedli mieszkaniowych w północnej części miasta, na pograniczu Mistrzejowic i Prądnika Czerwonego, w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Krokus z hipermarketem Auchan o powierzchni 18 000 mkw., marketu budowlanego OBI z powierzchnią 12 000 mkw. oraz kompleksu rozrywkowego w postaci największego w Krakowie 12-salowego Multikina i największego w Polsce krytego aquaparku.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Howard Schultz chce wymyślić Starbucks na nowo
-
Starbucks sprzedaje kawiarnie w Rosji. Kupi je rosyjski restaurator
-
Starbucks opuszcza Rosję
-
Starbucks ze sprzedażą na dużym plusie. Ogłasza podwyżki, które... ominą związki zawodowe
-
Kawa z mlekiem roślinnym czy zwykłym? W tej sieci nie dopłacisz za zamiennik
-
Costa Coffee przeprasza i doprecyzowuje komunikat dot. limitów
-
Costa Coffee zaatakowana w sieci za "segregację". Jest odpowiedź!
-
Costa Coffee startuje z kampanią świąteczną
-
Nestle z pierwszą świąteczną edycją kaw Starbucks
-
Sfinks odrabia sprzedaż. Klientów jest mniej. Ale wydają więcej!
komentarze (0)