CHI Polska skupi się na rozwoju i rebrandingu biznesu vendingowego
- Autor: pm, portalspozywczy.pl
- Data: 19-05-2014, 14:58

Obecnie spółka skupiła się na rebrandingu, podczas którego kawiarnie Coffeeheaven oraz Costa by Coffeeheaven zmieniają się w Costa Coffee. - Proces obejmie trzy fazy, a rozpoczęliśmy go od zmiany 20 warszawskich kawiarni. Polacy bardzo chętnie piją kawę poza domem, a kawiarnia jest dla nich miejscem spotkań - mówi Andrzej Jackiewicz.
CHI Polska opracowała konkretne plany rozwoju. - Skupimy się na perfekcyjnym przeprowadzeniu pełnego rebrandingu. Po ukończeniu pierwszej fazy zmiana obejmie pozostałe kawiarnie w całej Polsce. Do końca 2014 roku otworzymy również kilka zupełnie nowych kawiarni Costa Coffee. Dodatkowo zamierzamy skupić uwagę na naszych maszynach vendingowych. W tym momencie w Polsce działa 150 maszyn Coffeeheaven Express, z czego tylko w 2013 roku działanie rozpoczęło 140 z nich. Biznes maszyn vendingowych ma istotne znaczenie dla CHI Polska, dlatego również zamierzamy przeprowadzić rebranding podczas którego Coffeeheaven Express zmieni się w Costa Express - komentuje dyrektor zarządzający CHI Polska.
komentarze (0)