Costa Coffee: Oferta letnia coraz ważniejszą częścią biznesu kawiarnianego
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 19-05-2017, 14:04

W tym roku wśród letniej oferty kaw widać będzie zwłaszcza cold brew. – Cold brew czy nitro z nalewaka moim zdaniem będą widocznym trendem tego lata – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Europe.
Jak przyznaje, letnia oferta kaw to coraz istotniejszy element menu. – Oferta letnia staje się coraz ważniejszą częścią biznesu kawiarnianego – przyznaje. – Po raz pierwszy trend ten był obserwowany w Stanach przed 2-3 laty. Teraz trafia do Europy – dodaje.
Innym ciekawym obszarem są kawy czarne i wzrost ich sprzedaży, szczególnie Espresso czy Americano. – Wydaje się, że na naszym rynku jest też miejsce na kawę filtrowaną – twierdzi dyrektor Costy.
Czytaj też: Trendy na rynku kawiarni: Etno Cafe stawia na różne warianty cold brew
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Pierwsza kawiarnia z logiem Bugatti. Tu espresso kosztuje 250 zł
-
Jak radzi sobie rynek kaw speciality w Polsce? (WIDEO)
-
Polacy chcą kupować kawę coraz lepszej jakości
-
Kawiarnia z kwiaciarnią - czy warto łączyć te biznesy?
-
5 cukierni i kawiarni w Polsce, które warto odwiedzić
-
Costa Coffee przeprasza i doprecyzowuje komunikat dot. limitów
-
Costa Coffee zaatakowana w sieci za "segregację". Jest odpowiedź!
-
Ukraina: logo przypominające SS w kawiarni w byłej synagodze
-
Kawiarnia tylko dla niezaszczepionych. Zaszczepieni nie będą obsługiwani
-
Polska sieć kawiarni chce podbić Europę (duży wywiad)
komentarze (0)