Costa Coffee organizuje świąteczną akcję z Fundacją „Dr Clown”
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 20-12-2018, 14:34

Pierniczki, które są nieodzownym elementem świąt Bożego Narodzenia, teraz nabierają nowego znaczenia. Wszystko za sprawą charytatywnej akcji zorganizowanej przez Costa Coffee we współpracy z Fundacją „Dr Clown”. W ramach tej inicjatywy, kupując pierniczka w cenie 5,90 zł, można wesprzeć dzieci objęte pomocą Fundacji. Akcja trwa do wyczerpania zapasów pierniczków.
Fundacja „Dr Clown” działa w Polsce od 19 lat. Organizuje zespoły profesjonalnie przeszkolonych „doktorów clownów”, fantazyjnie przebranych wolontariuszy z kolorowymi noskami. Realizują oni program „Terapii śmiechem” w 170 szpitalach i placówkach specjalnych. „Doktorzy clowni” w swojej pracy sięgają po klaunadę, iluzję, zabawy interakcyjne i wsparcie emocjonalne. Efektem ich działań jest minimalizowanie negatywnych konsekwencji choroby i hospitalizacji, stymulowanie procesów zdrowienia i wspieranie medycyny konwencjonalnej. Każdego roku wolontariusze Fundacji „Dr Clown” przynoszą radość uśmiech 60 000 podopiecznym – chorym dzieciom, osobom niepełnosprawnym i seniorom.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Polacy chcą kupować kawę coraz lepszej jakości
-
Kawiarnia z kwiaciarnią - czy warto łączyć te biznesy?
-
5 cukierni i kawiarni w Polsce, które warto odwiedzić
-
Costa Coffee przeprasza i doprecyzowuje komunikat dot. limitów
-
Costa Coffee zaatakowana w sieci za "segregację". Jest odpowiedź!
-
Costa Coffee startuje z kampanią świąteczną
-
Coca-Cola sprzedaje kawiarnie Costa Coffee w Polsce i na Łotwie
-
Produkty Upfield Professional na stałe w Costa Coffee
-
Ukraina: logo przypominające SS w kawiarni w byłej synagodze
-
Kawiarnia tylko dla niezaszczepionych. Zaszczepieni nie będą obsługiwani
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)