Da Grasso dołącza do PizzaPortal
- Autor: portalspozywczy.pl / pr
- Data: 06-08-2014, 09:35
W związku z połączeniem sił, we wrześniu planowana jest organizacja wspólnej kampanii marketingowej. Akcja opierać się będzie na rozdawnictwie kuponów rabatowych dla wszystkich klientów PizzaPortal, którzy zdecydują się na pizzę z lokali Da Grasso. Wsparciem dla projektu będzie szeroko zakrojona reklama w Internecie i na bannerach reklamowych. Udział w tym przedsięwzięciu wezmą jedynie te lokale, które podpisały lub podpiszą wkrótce umowę o współpracy z portalem.
Jak tłumaczy zarząd Da Grasso, współpraca z PizzaPortal to szansa dla franczyzobiorców sieci na pozyskanie jeszcze większej ilości zamówień, nowych klientów, kolejne źródła płatności, a także dodatkową, wielokanałową reklamę na wszystkich platformach portalu. Strona ta, jest także uzupełnieniem systemu zamówień online, jaki jakiś czas temu wprowadziła sieć.
Da Grasso administruje największą polską gastronomiczną siecią franczyzową, obejmującą 200 pizzerii w 150 miastach, a jej lokale znajdują się w całej Polsce - zarówno w większych, jak i mniejszych ośrodkach.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Euro 2020. Jak jedzą i kibicują Polacy?
-
Co czwarty Polak zaczął w pandemii zamawiać online jedzenie (badanie)
-
Uber Eats: ilość restauracji na platformie zwiększyła się o blisko 188 proc.
-
Burger, kebab i pad thai najczęstszymi wyborami Polaków (badanie)
-
Da Grasso: Znacząco wzrósł udział zamówień online i płatności bezgotówkowych
-
Wspieramgastro.warszawa.pl - wystartowała nowa platforma do zamawiania jedzenia
-
PizzaPortal zmienia szyld na Glovo
-
Międzynarodowy Dzień Pizzy. Jaką wybierają Polacy?
-
Trendy gastronomiczne na 2020 według PizzaPortal.pl
-
AmRest otrzymał 35 mln euro ze sprzedaży PizzaPortal na rzecz Glovo
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (0)