Dairy Queen: Polska przyczółkiem w europejskiej ekspansji
- Autor: Puls Biznesu
- Data: 28-01-2016, 09:37

W Polsce działają obecnie trzy lokale sieci, ale - jak zapewnia John P. Gainor, prezes International Dairy Queen - w ciągu pięciu lat ma ich być 25 — to plan otwarć Sparrow 4, masterfranczyzobiorcy marki. Jeśli opracuje lokalny system franczyzowy, punktów może być znacznie więcej - podaje "PB".
IDQ bezpośrednio prowadzi zaledwie dwa lokale z ponad 6,7 tys. na całym świecie — samodzielnych lodziarni lub połączonych ze słonym biznesem: kurczakami, burgerami i kanapkami. Łączne obroty sieci przekraczają 4 mld USD. Andrzej Uryga, prezes Sparrow 4, przyznaje, że potrzebuje jeszcze 1,5-2 lat, by dopracować lokalny model franczyzowy.
W tym roku, jego zdaniem, realne jest wejście IDQ na dwa kolejne rynki w UE. Polska ma być przyczółkiem w europejskiej ekspansji.
Więcej w "Pulsie Biznesu".
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Szef Lotte Wedel: Rynek lodów może wzrosnąć w 2021 o ok. 20 proc.
-
Lody nie tylko dla ochłody, czyli nowe wiodące trendy w branży
-
casualowy piątek
Fenomen lodów Ekipa i 40 lat historii marketingu PPL Koral
-
Branża lodowa mimo złych prognoz zakończyła wzrostem 2020 r.
-
Szef PPL Koral: w branży lodowej trzeba być gotowym na wszystko i podejmować szybkie, często ryzykowne decyzje
-
Szef PPL Koral: Ten sezon lodowy był najbardziej wymagający i nieprzewidywalny w 40 letniej historii firmy
-
Szef PPL Koral: Ten sezon lodowy, wymagający i nieprzewidywalny, wszyscy producenci muszą zaliczyć do najmniej udanych (wywiad)
-
Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” zadowolona z najkrótszego sezonu w historii, na 2021 r. szykuje nowy koncept
-
LodyBonano podsumowują sezon: lipiec dla niektórych franczyzobiorców był rekordowy
-
Rynek lodów wegańskich podwoi się w ciągu pięciu lat. Królować będą japońskie innowacje
komentarze (1)
akurat;-) wygląda na takiego co przeżre ten cały biznes.
Odpowiedz