Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
HoReCa

Dlaczego słynna sieć nigdy nie weszła do Polski? "Czasy takich brandów już minęły"

  • Autor: Adam Tubilewicz
  • Data: 23-02-2023, 22:35
Dlaczego słynna sieć restauracji Hooters nigdy nie podjęła próby wejścia do Polski, mimo że jest obecna w Czechach i na Węgrzech? W dobie głośnego debiutu Popeyes zastanawiamy się, czy dziś nad Wisłą znalazłoby się miejsce na tego rodzaju gastronomiczny koncept.
Dlaczego słynna sieć nigdy nie weszła do Polski?
Dlaczego sieć Hooters nigdy nie weszła do Polski? fot. PAP/EPA

  • Hooters to założona w latach 80. w USA sieć restauracji, która stała się globalną franczyzą. Dziś na całym świecie ma ponad 400 lokali;
  • Symbolem, ale i przyczyną krytyki wobec sieci są 'Hooter Girls', atrakcyjne kelnerki w wydekoltowanych uniformach;
  • Dlaczego zatem dziś do Polski wchodzi nie Hooters - a jego lokalny konkurent, sieć Popeyes? Czy nad Wisłą znalazłoby się miejsce dla obu graczy z USA?
Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!