Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Do 2020 r. rynek zamówień posiłków online urośnie do 1 mld zł - wywiad z dyrektorem Pyszne.pl

W roku 2015 polski rynek dostaw posiłków online osiągnął wartość 200 mln zł przy średnim obrocie miesięcznym lokali wahającym się od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Wartość rynku podwoi się w ciągu następnych 2-3 lat, a do roku 2020 urośnie do miliarda zł - mówi w wywiadzie dla www.portalspozywczy.pl, Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

Do 2020 r. rynek zamówień posiłków online urośnie do 1 mld zł - wywiad z dyrektorem Pyszne.pl
Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl

Pyszne.pl współpracuje z sieciowymi restauracjami. Jak to wpływa na popularność marki wśród klientów?

Współpracujemy z wieloma sieciami, między innymi Da Grasso, Dominium, 7th Street, Bobby Burger, Gruby Benek, Kebab King i Amrit. Dołączenie popularnych sieci zwiększa wiarygodność serwisu. Z uwagi na wartość, jaką wnosimy do współpracy - dodatkowy, silny kanał marketingowy, zwiększenie zysków restauracji, dostęp do nowej grupy klientów - restauracje sieciowe nierzadko same zgłaszają zainteresowanie współpracą. Wielu klientów po raz pierwszy zamawia u nich jedzenie właśnie przez Pyszne.pl.

Z jakimi znanymi sieciami chcą Państwo nawiązać współpracę w tym roku? Czy będą to sieci, które do tej pory w ogóle nie realizowały dostaw?

Naszym celem jest udostępnienie klientom jak najpełniejszej oferty rynku gastronomicznego, uwzględniającej zarówno restauracje sieciowe, jak i niesieciowe. Chcemy, aby użytkownicy mogli zamówić na Pyszne.pl danie z każdej restauracji, o jakiej pomyślą. Obecnie prowadzimy rozmowy z kilkoma sieciami - również tymi, które nie oferują dostaw jedzenia. Wkrótce będziemy mogli zdradzić nieco więcej informacji.

Czy uruchamianie możliwości zamówień online przez sieci pizzerii (Domino’s, Da Grasso, KFC) stanowi dużą konkurencję dla Państwa firmy?

Nie obawiamy się konkurencji z tej strony. Po pierwsze, z zamówień online oferowanych przez duże sieci korzystają przede wszystkim osoby przywiązane do danej marki, które szukają bardzo konkretnych, dobrze im znanych smaków. Nie jest to jednak duża grupa. Na Pyszne.pl trafiają natomiast wszyscy użytkownicy, którzy potrzebują zamówić jedzenie – to znacznie większa grupa. Najczęściej dopiero w serwisie zapadają decyzje odnośnie rodzaju kuchni, restauracji i konkretnych dań. Po drugie, po pewnym czasie korzystania z usług jednej restauracji klientom nudzą się proponowane dania, mają potrzebę odmiany.

Czy w przypadku niezadowolenia klientów (np. zimne czy nieświeże jedzenie) reklamacje zgłaszane są do Was czy do lokalu? Czy takie przypadki wpływają na postrzeganie Państwa marki?

więcej informacji:

Arkadiusz Krupicz RSS ALERT    /    Pyszne.pl RSS ALERT    /    dostawy do domu RSS ALERT    /    dostawy posiłków RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    zamówienia on-line RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Ryszard 2016-05-02 12:53:43
    Pan Arkadiusz Krupicz się uśmiecha, a ja się smucę. Bo za sukcesem holenderskiego przedsięwzięcia jakim jest pyszne.pl widzę kolejne drenowanie polskiego rynku z pieniędzy, i to polskimi rękami, na rzecz zagranicy. Pracują Polacy, ale przecież zysk pyszne.pl i tych, niepolskich przecież, restauracji idzie do kieszeni zagranicznych uśmiechniętych pracodawców. Do czego taki schemat może doprowadzić, widać po bardzo podobnym przykładzie polskiego założyciela Biedronki, pana Świtalskiego. Polska dziś ma problem z siecią portugalskich sklepów i hurtowni, a pan, który sądził, że takie postępowanie zawsze przyniesie korzyść, w końcu się doczekał problemów z Czerwoną Torebką, przy okazji niszcząc Merlin.pl. Sam sobie jednak winny. Przestrzegam więc tym samym przed oddawaniem biznesów zagranicznym przedsiębiorcom.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.146.10
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!