Dunkin’ Donuts powalczy o śniadania z McDonald's i Starbucks
- Autor: PAP
- Data: 02-03-2016, 14:47
Dunkin’ Donuts zaostrza "wojnę śniadaniową" z McDonald's i Starbucks. Sieć oferująca legendarne pączki notuje mniejszą sprzedaż, za to konkurencja jest na prowadzeniu, dlatego ostro bierze się do roboty i przystępuje do "modernizacji" menu oferowanego w 8.400 swoich kawiarni w USA.

Kawiarnia Dunkin' Donuts w Nowym Jorku; fot. shutterstock.com
Dunkin’ Donuts chce jeszcze mocniej podkreślić swoją ofertę: kawa i "śniadania przez cały dzień".
Oferowanie śniadań to bardzo szybko rosnący rynek w sieciach fast food, a Dunkin’ Donuts może dużo na tym skorzystać poprzez mocną reklamę swojej oferty - oceniają analitycy.
W IV kw. 2015 r. Dunkin’ zanotował spadek sprzedaży w swoich placówkach na amerykańskim rynku o 0,8 proc. Był to pierwszy spadek sprzedaży od 2011 roku. Również mniej klientów odwiedziło sklepy tej sieci. Dla prezesa Dunkin’ Donuts Nigela Travisa oznacza to, że czas zabrać się do solidnej roboty.

więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Strzelanina w McDonald's. Nie żyje kelner, który podał zimne frytki
-
McDonald's chwali się wynikami. Pomogły wyższe ceny w menu i mocniejsze wejście w online
-
McDonald's: używamy wyłącznie jaj z chowu alternatywnego
-
Howard Schultz chce wymyślić Starbucks na nowo
-
Starbucks sprzedaje kawiarnie w Rosji. Kupi je rosyjski restaurator
-
McDonald’s Polska ma nowego dyrektora marketingu
-
Burger Drwala zniknął z McDonald's? Sieć wyjaśnia
-
McDonald's: Nowy dyrektor finansowy i dyrektor ds. globalnego łańcucha dostaw
-
Big Mac Bacon w limitowanej ofercie McDonald's. W jakiej cenie?
-
30 lat temu tłumy na otwarciu McDonald's [ZDJĘCIA]
komentarze (0)