Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Dunkin’ Donuts powalczy o śniadania z McDonald's i Starbucks

  • Autor: PAP
  • Data: 02-03-2016, 14:47
Dunkin’ Donuts zaostrza "wojnę śniadaniową" z McDonald's i Starbucks. Sieć oferująca legendarne pączki notuje mniejszą sprzedaż, za to konkurencja jest na prowadzeniu, dlatego ostro bierze się do roboty i przystępuje do "modernizacji" menu oferowanego w 8.400 swoich kawiarni w USA.
Dunkin’ Donuts powalczy o śniadania z McDonald's i Starbucks
Kawiarnia Dunkin' Donuts w Nowym Jorku; fot. shutterstock.com

Dunkin’ Donuts chce jeszcze mocniej podkreślić swoją ofertę: kawa i "śniadania przez cały dzień".

Oferowanie śniadań to bardzo szybko rosnący rynek w sieciach fast food, a Dunkin’ Donuts może dużo na tym skorzystać poprzez mocną reklamę swojej oferty - oceniają analitycy.

W IV kw. 2015 r. Dunkin’ zanotował spadek sprzedaży w swoich placówkach na amerykańskim rynku o 0,8 proc. Był to pierwszy spadek sprzedaży od 2011 roku. Również mniej klientów odwiedziło sklepy tej sieci. Dla prezesa Dunkin’ Donuts Nigela Travisa oznacza to, że czas zabrać się do solidnej roboty.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!