Czytaj także o procesie rebrandingu: Costa Coffee zastąpi marki Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven
Właśnie rusza wielki rebranding, w wyniku którego wszystkie zarządzane przez spółkę kawiarnie Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven zmienią się w Costa Coffee. Jak zapowiada zarząd spółki, rok 2014 upłynie pod znakiem zmian, ale to wcale nie oznacza zawieszenia procesu otwierania nowych placówek.
- Na 2014 rok planujemy otwieranie nowych kawiarni już w zmienionej koncepcji Costa Coffee - potwierdza Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI Polska, choć przyznaje, że nowych kawiarni nie przybędzie zbyt wiele. Dodaje, że placówki te będą otwierane zarówno w biurowcach, galeriach handlowych, na dużych osiedlach mieszkalnych, jak i przy ruchliwych ulicach, ale także w nowych innowacyjnych lokalizacjach, w których lokali tego typu na razie nie ma. - Chcemy zapewnić jak największą dostępność marki Costa Coffee dla polskich konsumentów - dodaje.
Spółka CHI Polska skupia się na razie na otwieraniu własnych kawiarni. - Prawdopodobnie w najbliższych latach uruchomimy jedną z form franczyzy - mówi Andrzej Jackiewicz. Na razie zdradza konkretnych planów w tej kwestii.
Biznes CHI Polska to nie tylko kawiarnie, których spółka prowadzi obecnie 110. To także 140 kącików kawowych z maszynami vendingowymi na stacjach paliw Shell oraz w biurowcach - w restauracjach Sodexo. Spółka zamierza rozwijać ten koncept zwany Costa Express i jeszcze w tym roku na rynku pojawi się 40 nowych maszyn vendingowych.
- Mamy pomysły na wejście w nowe, niespenetrowane dotąd kanały dystrybucji i rozszerzenie dostępności marki Costa Coffee. Mamy potencjał żeby się rozwijać - podsumowuje Jackiewicz.
CHI Polska prowadzi obecnie ok. 110 kawiarni w całej Polsce, w tym 30 lokali pod marką Costa by Coffeeheaven. Spółka zatrudnia ok. 1200 etatowych pracowników.
Aktualnie Costa Coffee to największa i najszybciej rozwijająca się marka kawiarni na Wyspach Brytyjskich i numer 1 w Europie. To blisko 2800 kawiarni w 29 państwach na całym świecie. Marka należy do koncernu Whitbread.
HoReCa
Dyrektor CHI Polska: Będziemy rozszerzać dostępności marki Costa Coffee w Polsce
- Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
- Data: 04-03-2014, 18:04
CHI Polska, operator sieci Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven, który własnie rozpoczął rebranding tych marek na Costa Coffee, planuje dalszy rozwój sieci. W planach jest otwieranie nowych kawiarni w zmienionej koncepcji, rozwój vendingu, a także franczyza.

Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI Polska; fot. materiały prasowe
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Zmienił firmę w globalną sieć kawiarni. Legendarny CEO odchodzi po 41 latach
-
Kamienie w kanapkach i wrapach znanej sieci. Wydano ostrzeżenie
-
Starbucks: Priorytetem są dla nas większe miejscowości
-
Konsolidacje, innowacje i trendy. Jak zmienia się rynek kawiarniany w Polsce? (WYWIAD)
-
Praca w świecie kawy: Ścieżki rozwoju i zarobki [PODCAST]
-
Lagardère Travel Retail stawia na rebranding i otwarcia nowych kawiarni (WYWIAD)
-
Kawa z popularnych sieciówek może mieć więcej cukru niż czekoladowy batonik
-
Lagardère Travel Retail Polska inwestuje w rynek kawiarni i rozwija sieci Costa Coffee i So Coffee
-
Lagardère Travel Retail stawia na rozwój sieci Costa Coffee w Polsce i na Łotwie
-
Nowa era dla Costa Coffee w Polsce i na Łotwie. Jaka jest strategia Lagardère Travel Retail? (WYWIAD)
komentarze (0)