Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
HoReCa

Dyrektor CHI Polska: Kawiarnie to nie jest łatwy biznes

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-02-2015, 14:21
- Wiele niezależnych kawiarni będzie miało problem z utrzymaniem się na rynku. To nie jest łatwy biznes - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny firmy CHI Polska, która jest operatorem sieci Costa Coffee i Coffeeheaven.
Dyrektor CHI Polska: Kawiarnie to nie jest łatwy biznes
Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI Polska; fot. materiały prasowe

- Rynek jest otwarty, szczególnie na ciekawe koncepty, wyróżniające się spośród innych. Stale powstają niewielkie, lokalne kawiarnie i ten segment będzie się stale rozwijał. Bardziej spodziewam się tego niż spektakularnych wejść na polski rynek wielkich marek - komentuje Andrzej Jackiewicz.

Wydaje się, że wiele firm i formatów gastronomicznych oraz handlowych doceniło potencjał rynku kawowego. Kawę w papierowych kubkach na wynos można już kupić np. w salonikach prasowych czy sklepach typu convenience.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!