Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Dyrektor Costa Coffee: Rynek kawiarni będzie rósł 6-7 proc. rocznie. To szansa na rozwój

- Rynek markowych kawiarni jest warty około 500 mln zł i dynamicznie się rozwija. W najbliższych latach będzie niezmiennie rósł w tempie ok. 6-7 proc. rocznie. To znakomita szansa na zintensyfikowaną ekspansję, którą planujemy wykorzystać - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Polska.

Dyrektor Costa Coffee: Rynek kawiarni będzie rósł 6-7 proc. rocznie. To szansa na rozwój
Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Polska

Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
Data: 29-01-2016, 14:32

Obecnie Costa Coffee zarządza siecią 113 kawiarni tej marki w 18 miastach Polski i 194 kawomatami samoobsługowymi Costa Express. - Docieramy do konsumentów w ponad 300 lokalizacjach w całym kraju. A to na pewno nie jest nasze ostatnie słowo - dodaje Andrzej Jackiewicz.

Jak zapewnia, do końca bieżącego roku finansowego (kończącego się w lutym 2016 r.) w Polsce działać będzie już ok. 115 kawiarni i ok. 210 maszyn vendingowych. W kolejnych latach dynamika rozwoju ma wzrosnąć, czego efektem będzie kilkanaście otwarć kawiarni rocznie.

- W perspektywie 5-6 lat spodziewamy się około dwukrotnego wzrostu naszej sieci kawiarni i około trzykrotnego wzrostu sieci kawomatów, dzięki czemu będziemy docierać do miłośników marki Costa w ponad 800 lokalizacjach w całej Polsce. Chcemy nie tylko utrzymać pozycję lidera, ale przede wszystkim dalej napędzać rozwój rynku - potwierdza dyrektor zarządzający Costa Coffee Polska.

Jak dodaje, miniony 2015 r. był bardzo dobrym okresem dla firmy. Zakończono proces rebrandingu, wprowadzając markę Costa Coffee na polski rynek (w miejsce dotychczasowej sieci Coffeeheaven).

Te zmiany - jak dodaje Jackiewicz - nie ograniczyły się do zmiany szyldu. W kawiarniach w całej Polsce wprowadzono nowy design, ekspresy do kawy i nowe menu.

- Klienci znakomicie przyjęli zmiany. Prowadzimy liczne badania rynkowe – wszystkie potwierdzają słuszność naszej decyzji i pozytywny odbiór marki Costa przez Polaków - dodaje.

W styczniu ruszyła kampania wizerunkowa sieci, w ramach której m.in. emitowane są spoty reklamowe z TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Jackiewicz RSS ALERT    /    Costa Coffee RSS ALERT    /    rynek kawiarni w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • ractom 2016-01-30 12:00:28
    Dyrektorze - najpierw popracujcie nad jakością kawy i zajmijcie się core biznesem, bo daleko Wam do Starbucksa. Poza tym Anglia to raczej z herbaty słynie, a kawa to dominacja innych krajów. Włączenie coffee heaven obniżyło Wam bardzo loty. Raczej jak utrzymacie to co macie to będzie juz sukces.
  • tatu 2016-02-01 11:29:04
    A mi właśnie teraz kawa w Coście smakuje, a nie jestem w stanie wypić tej ze Strarbucks. Choć jeszcze 2-3 lata temu Costę omijałam dużym łukiem ze względu na zbyt dużą zawartość robusty w mieszance oraz często przegrzewane mleko przez personel. Fajnie, że mają Flata i do tego widać, że pracują nad personelem - który jak na razie najbardziej profesjonalnym, sympatyczny i z pasja jest w Nero ;)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.254.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!