Partner portalu
partner portalu
HoReCa

Enterprise Investors: Proces budowania marki wymaga konsekwentnego działania

- Nie można budować marki przez pierwszych sześć miesięcy a potem zdecydować, że przez następnych sześć nie będzie się już nad tym pracować. Myślę, że nie różnimy się w tym od innych nacji. Część właścicieli po prostu zaniedbuje swoje marki, albo uznaje, że nie są one nieistotne – w tym widzę główne źródło porażek na polu budowania brandów - mówił podczas debaty "Strategie kreowania silnych marek spożywczych" Sebastian Król, partner w Enterprise Investors  w ramach EEC 2018.

Enterprise Investors: Proces budowania marki wymaga konsekwentnego działania
Sebastian Król, partner w Enterprise Investors/ fot. PTWP

Sebastian Król, partner w Enterprise Investors dodał podczas debaty EEC 2018, że kolejnym może być brak spójności komunikacji z produktem. - Marki tracą na wiarygodności kiedy dany produkt przestaje być wystarczająco atrakcyjny albo gdy zaczyna być jakościowo gorszy - konsument nie jest głupi, nie da się oszukać, możemy wmawiać mu w reklamach, że to nadal jest ten sam atrakcyjny produkt, jednak jeśli smakuje on inaczej niż wcześniej, konsument w to nie po prostu nie uwierzy – mówił podczas EEC 2018 w Katowicach Sebastian Król.

Zdaniem eksperta następnym źródłem porażek na tym polu jest brak innowacyjności. A przecież dzisiaj konsument oczekuje ciągle czegoś nowego, innego. W każdym produkcie jest wymagana duża doza innowacyjności.

Relację z całej debaty znajdziesz w naszym serwisie:

EEC 2018: Strategie kreowania silnych marek spożywczych (relacja+zdjęcia)

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sebastian Król RSS ALERT    /    EEC 2018 RSS ALERT    /    Enterprice Investors RSS ALERT    /    budowanie marek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.220.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!