Partner portalu
partner portalu
HoReCa

Food Show 2017: Nowoczesne technologie (pełna relacja z debaty)

Strona 2 z 2

Sebastian Starzyński poruszył kwestie techniczną. Powiedział, że trendy są podstawą wprowadzania nowych technologii np. aplikacji na smartfony. Mówiąc o trenach Arkadiusz Krupicz wskazał, że wśród zamawianych dać dominuje kuchnia włoska i azjatycka. Z kolei Krzysztof Radoszewski zauważył, że klienci zamawiają to, co jest dostępne. Temat świadomości żywieniowej poruszył Łukasz Sot, który uważa, że Niemcy są kilka lat w tyle za Polakami pod względem świadomości żywieniowej. A zdaniem Krzysztofa Radoszewskiego, użytkownicy cenią sobie czas dostawy.

Świadomość żywieniową także tworzą nowe aplikacje i rozwiązania informatyczne. Możliwości dodawania opinii czy recenzji dla zamawianego jedzenia czy restauracji pozwala tworzyć reputację, która staje się nową walutą. Łukasz Sot podkreśla, że ludzie wybierając danego dostawcę czy potrawę opierają się na opiniach innych. - Rozwijamy się na bazie społeczności, a nie nowinkach technologicznych – mówi Łukasz Sot. Także Sebastian Starzyński uważa, że systemy reputacyjne są bardzo istotne.

Przemysław Bogdański podkreślił ogromne znaczenie pomiędzy komunikacja a lojalnością. - Warto zbierać opinie od klientów i odpowiednio na nie reagować. Nie bójmy się offline'u. Można już instalować w restauracjach i punktach gastronomicznych nośniki i ekrany interaktywne.

Poruszono także temat chatbotów. Zdaniem Arkadiusza Krupicza, jest jeszcze zbyt wcześnie na zaawansowane chatboty, które mogłaby wejść w interakcję z klientami na temat diety czy zdrowego żywienia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Łukasz Sot RSS ALERT    /    Sebastian Starzyński RSS ALERT    /    Arkadiusz Krupicz RSS ALERT    /    rynek gastronomiczny RSS ALERT    /    rynek gastronomiczny w Polsce RSS ALERT    /    Food Show 2017 RSS ALERT    /    Przemysław Bogdański RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Lukasz Dania 2017-03-22 02:26:28
    podobal mi sie fakt ze mowimy o innowacyjnych firmach z zamawianiem przez internet a nie zwyklych kopiach Just eat ktore zdominowalo juz 13 krajow (liderow w europie) od 2001
  • Karol 2017-03-22 11:47:05
    Dlaczego tak wąska dyskucja panelistów o nowoczesnych technologiach? tak dużo dzieje się że aż dziwne że kluczem rozmowy było dostarczanie żywności. Zgadzam się, że możliwości w ocenie reputacji online jest coraz bardziej kluczowa, ale właśnie rozwój chatbotów do usprawnienia obsługi (niekonicznie jak wskazano w bardzo merytorycznych rozmowach z klientami), powszechność rozwiązań mobilnych (geolokalizacja?), sharing i access economy, ale również rozwiązania e-commerce dla HoReCa i producentów - wiele wątków do omówienia w tak szerokim temacie. Może warto bardziej focusować tematy takich paneli?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.235.23
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!