• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Food Show 2018: Karta dań jest najlepszym sprzedawcą restauracji

- Restauratorzy czasami zapominają, że to karta jest ich najlepszym sprzedawcą, zwłaszcza w dobie dużych rotacji personelu. Dlatego nie powinna być sztampowa, powinna być łatwo nawigowalna, zaopatrzona w infografiki oraz po prostu ładna - mówiła Angelika Borysiak, Social Media i Marketing Manager, zawodowo związana z branżą gastronomiczną i hotelarską podczas debaty "Future foods – dziś ciekawostka, jutro – silny trend" podczas Food Show 2018.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 16-03-2018, 09:52
Food Show 2018: Karta dań jest najlepszym sprzedawcą restauracji
Angelika Borysiak, Social Media i Marketing Manager, zawodowo związana z branżą gastronomiczną i hotelarską, fot. AB

Angelika Borysiak zauważa, że trendy kulinarne zmieniają się dziś prawie tak szybko jak trendy w modzie.

- Jest to zasługą obserwacji rynku przez producentów, influencerów, a także rosnącego zapotrzebowania konsumentów. Olbrzymią wagę mają dziś media społecznościowe, zwłaszcza Instagram, który kreuje trendy i napędza popularność poszczególnych dań i produktów. Odpowiadają na to restauracje, które stawiają na dania przyjemne dla oka. Każdego dnia na całym świecie publikowane są miliony zdjęć jedzenia oznaczanego za pomocą hashtagów - dodała.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!