Food Show 2018: Milenialsi w kuchni - wygodni, ale kreatywni i wymagający
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 02-01-2018, 16:00

To, że pokolenie millenialsów jest obecnie bardzo znaczącą grupą konsumentów nie trzeba nikogo przekonywać. Badania wskazują, że w ciągu dekady będzie stanowić ok. 75 proc. osób aktywnych za wodowo. Ich potencjał jest ogromny. Eksperci zwracają uwagę także na fakt, że grupa ta obejmuje również osoby w wieku rozrodczym. Ich dzieci będą więc przejmowały ich nawyki i zachowania konsumenckie. Często mówi się o nich: zadufani w sobie, egocentryczni, nieodpowiedzialni. Z drugiej strony są ludźmi nastawionymi na ciągły rozwój i udoskonalanie siebie. Millenialsi to pokolenie będące nie lada wyzwaniem dla marek z branży spożywczej. Ale nie tylko.
Millenialsi żyją podwójnie. Online i offline. Rozmawiają ze sobą w mediach społecznościowych, w których życie online stało się czymś równorzędnym do realnych przeżyć. Na Facebooku czy Instagramie millenialsi kreują jednak wyidealizowany obraz siebie. Co to oznacza? W mediach społecznościowych zachowują się tak, jak chcą aby widzieli ich inni. Pokazują światu swój wizerunek podrasowany przez instagramowy filtr.
komentarze (0)