Food truck: Rynek jedzenia na kółkach dynamicznie się rozrasta
- Autor: Money.pl/Discovery
- Data: 14-04-2017, 12:08

Posiadanie własnego biznesu na kółkach nie jest zbyt skomplikowane. Można kupić gotowy wóz z kompletnym wyposażeniem, zlecić przystosowanie auta do mobilnego gotowania specjalistycznej firmie lub przerobić je samemu. Wszystko zależy od budżetu. Trzeba też oczywiście zarejestrować działalność i uzyskać zezwolenie z sanepidu. I wymyślić atrakcyjne menu. Można też skorzystać ze sprawdzonego rozwiązania i podpisać umowę franczyzową.
Na taką działalność często decydują się byli pracownicy korporacji czy młodzi ludzie znudzeni szarą rzeczywistością.
Jak mówi jeden z właścicieli takiego biznesu w programie „Biznes na kółkach”, emitowanym przez Discovery Chanel, taką działalność charakteryzuje duża zmienność. Nigdy na przykład nie wiadomo, ile przyjedzie osób. Nie można się na to w żaden sposób przygotować, nawet jeśli organizator danego wydarzenia ma jakieś szacunki. Wystarczy też gorsza pogoda i wszelkie wcześniej zakładane liczby przestają mieć jakiekolwiek znaczenie.
Całość na money.pl.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Food cost nie jest w tym momencie wyznacznikiem opłacalności biznesu (WYWIAD)
-
Zachodniopomorskie: 13,5 tys. zł kar nałożył sanepid lokalom gastronomicznym
-
Subway ma nowe letnie menu. Ile kcal ma wrap?
-
Drożyzna 2022. Jak komunikować podwyżki cen?
-
Jaki jest wzorcowy rachunek zysków i strat lokalu gastronomicznego
-
Ekspert: 8 na 10 lokali otwiera się bez modelu biznesowego i strategii
-
5-8 tys. restauracji jeszcze w tym roku może zakończyć działalność
-
Rosnąca inflacja i drożyzna. Jak wpływają na rynek cateringów dietetycznych?
-
Czy POS w gastronomii to "must have"?
-
Gastronomia to biznes coraz mniej przypadkowy
komentarze (0)