Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Gruby Benek stawia na współpracę z influencerami

Niespełna trzy miesiące współpracy ze znanym influencerami (m.in. Lordem Kruszwilem), wygenerowały zasięg blisko 6 milionów wyświetleń na materiałach video promujących sieć restauracji Gruby Benek. Grupą docelową kampanii byli młodzi widzowie w przedziale wiekowym 13 - 25 lat. W wyniku przeprowadzenia akcji udało się zaktywizować liczącą ponad 40 000 aktywnych użytkowników grupę o nazwie „Klub przyjaciół Benka”.

Gruby Benek stawia na współpracę z influencerami
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 17-09-2018, 14:03

- Cieszymy się, że dzięki zaledwie 4 materiałom video, udało nam się dotrzeć do tak szerokiego grona odbiorców - mówi Mariusz Krakowski specjalista ds. marketingu sieci Gruby Benek - Wsparcie promocji Grubego Benka kanałami na Youtube to m.in. wynik obserwacji naszych młodych konsumentów, którzy coraz częściej swoje decyzje zakupowe opierają o rozpoznawalne osoby. Kolejnym czynnikiem są zmiany w algorytmach Facebook’a, które przyczyniły się do spadku znaczenia fanpage’y. Tylko szybkie reagowanie na zachodzące zmiany na płaszczyźnie marketingu w gastronomii, pozwalają docierać do szerokiego grona klientów i pozostawać w ich świadomości".

Sieć planuje kolejne materiały przygotowywane we współpracy z innymi influencerami.

- Nasza komunikacja będzie obejmowała różne grupy docelowe i zamierzamy stosować nieszablonowe formy promocji - dodaje Mateusz Szewczyk, Prezes Zarządu Gruby Benek Sp. z o.o.- Efekty tych działań będzie można oglądać we wrześniu i październiku i jesteśmy przekonani, że będą one równie dobrze przyjęte i równie skuteczne, jak dotychczasowe współprace. Choć najlepszą miarą skuteczności naszych akcji jest pozytywna informacja zwrotna z lokali o zwiększającej się liczbie zamówień, co cieszy nas podwójnie, bo to w głównej mierze na ich sukcesie skupiamy nasze działania”

W ocenie przedstawicieli spółki, współpraca z influcerami to jeden z bardziej atrakcyjnych kierunków wydatkowania budżetów marketingowych. Choć na skuteczność poszczególnych akcji wpływ ma wiele czynników, takich jak dobór odpowiedniego współpracownika, formatu filmu, czy sama narracja materiału.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Gruby Benek RSS ALERT    /    Mariusz Krakowski RSS ALERT    /    Mateusz Szewczyk RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Raul 2018-09-18 08:41:01
    Mimo wszystko serwisy lokalne dalej będą miały coś do powiedzenia. Benek np nie ma zasięgu na całą PL i część trafia nie tam gdzie powinna reklam. ja sie opieram na opiniach lokalnych, bez hejtu itp. sprawdzam sobie calisia.pl/categories/gdzie-dobrze-zjesc żeby mieć pewność, że dobrze wybrałem. Mam ochtę na pizze? wybiorę tylko sprawdzoną

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.143.26
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!