Grupa Warszawa planuje wielopoziomową restaurację z klubem i barem w Koneserze
Do najemców części gastronomiczno-usługowej Konesera dołączyła Grupa Warszawa, która wynajmuje 580 mkw. powierzchni w rewitalizowanym budynku G. Twórcy Grupy Warszawa – Norbert Redkie, Bartłomiej Kraciuk oraz Hubert Karsz – planują w 2018 roku otworzyć w obiekcie wielopoziomową restaurację z klubem i barem.

Grupa Warszawa jest znana z oryginalnych konceptów kulturalno-gastronomicznych na mapie stolicy, które wykorzystują i podkreślają piękno architektury oraz czerpią inspiracje z polskiej tradycji. Swój pierwszy lokal Warszawa Powiśle Grupa Warszawa otworzyła w 2008 roku. Obecnie Grupa Warszawa może poszczycić się imponującym portfolio barów, klubów i restauracji, m.in. Weles, Syreni Śpiew (działał w latach 2012-2017), Stacja Mercedes (lata 2013-2015), Zorza, Granda!, Szarotka, a także Biała – zjedz i wypij – najnowsza pełnowymiarowa restauracja na Saskiej Kępie, stworzona w zabytkowej willi Łepkowskich.
W Koneserze zostanie też otwarty pierwszy w Polsce hotel Moxy (marki należącej do Marriott International) i pierwsze na świecie Muzeum Polskiej Wódki. Będzie można skorzystać z oferty klubu fitness Zdrofit, Centrum Medycznego Damiana, Hop-Chop Barber Shop (koncept salonów fryzjerskich dla panów), pralni Electrolux, księgarni Świat Książki, a także restauracji Bombaj Masala, Hana Sushi i Etno Café. Na terenie obiektu od 2015 roku działa Campus Warsaw, inicjatywa Google dedykowana start-upom. Natomiast w części biurowej Konesera będą miały swoje siedziby m.in. Atende S.A., RK Legal, Dago Centrum, Clico i Energy Solutions.
Koneser, realizowany wspólnie przez Grupę Liebrecht & wooD oraz BBI Development S.A., będzie pierwszym w Polsce, wielofunkcyjnym centrum lifestyle, zlokalizowanym w sercu warszawskiej Pragi w kwartale ulic Ząbkowskiej, Markowskiej, Białostockiej i Nieporęckiej. Dawna Warszawska Wytwórnia Wódek będzie tętnić życiem przez cały rok, oferując gościom, pracownikom i mieszkańcom szeroką ofertę handlowo-usługową oraz wydarzenia kulturalne. 30% z 21 800 mkw. powierzchni handlowej zajmą lokale gastronomiczne, serwujące dania z różnych kuchni świata oraz kawiarnie i kluby.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.