IKEA stawia na gastronomię. Rozważa otwieranie restauracji w centrach miast
- Autor: RetailDetai/portalspozywczy.pl
- Data: 25-04-2017, 11:56

IKEA dostrzegła potencjał swoich restauracji. Początkowo były one sposobem na zwiększenie sprzedaży mebli. Sieć sprzedaje rocznie 650 milionów posiłków, co w 2016 roku przełożyło się na sprzedaż w wysokości 1,7 mld euro (łączne obroty przedsiębiorstwa wyniosły w tym czasie 34,2 mld euro).
To skłoniło Ikea Food do rozwijania konceptu restauracyjnego. Sieć zaproponowała klientom większy wybór dań i coraz bardziej kładzie nacisk na zdrową żywność. Odkąd wdrożono nową strategię, roczne obroty Ikea Food wzrosły o 8 proc. 30 proc. klientów Ikei twierdzi, że restauracja jest jedynym powodem ich wizyty w sklepie. Firma rozważa więc otwieranie restauracji w centrach miast.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Jakie polskie wina warto serwować w restauracji?
-
Klienci Ikei mogą odetchnąć: sklepy zatowarowane jak przed pandemią
-
IKEA sprzeda fabryki w Rosji. Jest już potencjalny kupiec
-
W Warszawie będzie pierwszy Punkt Planowania IKEA.
-
IKEA z kampanią ekologiczną w Warszawie
-
Ikea ze specjalną akcją na Dzień Dziecka
-
Jak zmniejszyć ryzyko biznesowe otwarcia lokalu gastronomicznego
-
Tęczowe torby Storstomma powracają do Ikea. Zysk wesprze telefon zaufania dla dzieci
-
Ikea wprowadza usługę „Skanuj i Płać”
-
IKEA wciąż płaci pracownikom sklepów w Rosji
komentarze (0)