Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

strefa premium

Justyna Sypka: Amrit to więcej niż kebab (wywiad)

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-09-2019, 08:04
O etapach rozwoju sieci Amrit, narodowym postrzeganiu kebaba, kanale delivery i trendach na rynku gastronomicznym rozmawiamy z Justyną Sypką, właścicielką Amrit.
Justyna Sypka: Amrit to więcej niż kebab (wywiad)
Justyna Sypka, właścicielka Amrit

Portalspozywczy.pl: Amrit działa już od 12 lat. Jakie były początki?

Justyna Sypka, właściciel Amrit: Życiowy przypadek. Poznaliśmy się z moim obecnym wspólnikiem i niespełna dwa lata później podjęliśmy dwie życiowe decyzje: pobieramy się i otwieramy wspólnie lokal z kuchnią orientalną. W 2007 roku powstał pierwszy punkt przy ul. Kondratowicza 25. Obecnie mamy 9 lokali.

Jak wyglądał wtedy ten rynek?

Rynek kebabowy był kojarzony z budami oraz niehigienicznym prowadzeniem działalności. Niepewne było też pochodzenie mięsa. My chcieliśmy zrobić coś, co będzie odbiegało od tego złego wizerunku i negatywnych skojarzeń. Udało nam się. Jako jedni z pierwszych zbiliśmy ten stereotyp. Pokazaliśmy, że kebab to nie jest tylko buda, że lokal może ładnie wyglądać, mieć akcenty arabskie. Nasz pierwszy lokal zyskał rzeszę zwolenników. Może wtedy nie był jeszcze zbyt piękny, ponieważ nie mieliśmy jeszcze aż tylu finansów, ale zawsze było tam bardzo czysto i bardzo smacznie. Pracowaliśmy razem. Ja po swojej pracy zawodowej byłam pracownikiem kasy. Wracając z jednej pracy, wskakiwałam do drugiej. Czasami pracowałam też na zmywaku. Taki był początek.

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!