KFC inwestuje w e-commerce
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 07-08-2018, 12:57
KFC Polska dostosowuje stronę kfc.pl zgodnie z zasadą Mobile First i wprowadza nowe funkcje, dostępne dotychczas tylko w aplikacji. Innowacje wpisują się w realizowaną strategię firmy inwestowania w nowoczesne technologie.
fot. materiały prasowe
Sieć KFC uruchomiła nową stronę www (będącą połączeniem kfcdostawa.pl i strony głównej marki) i rozwinęła kanał mobilny.
Nowa platforma pozwala na zamówienie dań i zapłacenie za dostawę jedzenia do wybranego miejsca. Użytkownik strony może również skorzystać z funkcji dostępnej dotychczas tylko w aplikacji KFC – czyli „Zamów i odbierz w restauracji”.
Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)