Kotaniec: HoReCa nie może bagatelizować prozdrowotnych trendów konsumenckich
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 07-11-2016, 14:20

Coraz bardziej świadomi Polacy, mający coraz większą wiedzę kulinarną, zwracają dużą uwagę na to gdzie jedzą i co jedzą. Wartość produktu nie jest oceniana już tylko na podstawie wyglądu.
- Widzimy jak bardzo dużą uwagę szefowie kuchni przykładają do źródła pochodzenia produktu oraz jego jakości. Dostosowują również karty menu pod oczekiwania konsumentów i nowe trendy - dodaje Łukasz Kotaniec. I zapewnia, że firma stanowi wsparcie dla restauratorów, poprzez zapewnienie szerokiej oferty.
Firma Folwark powstała w 1991 r. Początkowo zatrudniając kilka osób zajmowała się jedynie produkcją majonezu. Od 2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec oferując sosy dla konsumentów, gastronomii oraz przemysłu.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Gastronomia straciła swój romantyzm
-
Model biznesowy lokalu gastronomicznego. Jak go stworzyć?
-
Sprawna kalkulacja kluczem do sukcesu. Jak prowazić biznes w kryzysie?
-
Restauracje hotelowe nie powinny mieć kompleksów
-
Gastronomia to penny business. Jak go liczyć?
-
W gastronomii trudno o specjalistów. To sprzyja automatyzacji procesów
-
Krzysztof Inglot: szybkie zatrudnienie Ukraińców najważniejsze. To namiastka normalności
-
Gigant fast food w Rosji nadal działa. AmRest monitoruje sytuację
-
5 mln zł od Grupy Arche dla uchodzców z Ukrainy. Apel do firm!
-
Słowacja: Od soboty wstęp do restauracji i hoteli bez certyfikatów covidowych
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (0)