• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Kryzys dopadł McDonalds

Po latach dynamicznego wzrostu McDonalds zaprezentował wyniki, które mocno rozczarowały inwestorów. Sieć barów tłumaczy, że to wynik spowolnienia gospodarczego na świecie - podaje serwis Wyborcza.biz.
  • Autor: Wyborcza.biz
  • Data: 09-08-2012, 08:34
Kryzys dopadł McDonalds
Fot. za mcdonalds.pl

Największa na świecie sieć fast food ogłosiła, że przychody jej barów (działających dłużej niż 13 miesięcy) były w lipcu na poziomie zeszłorocznych. Po latach nadzwyczaj dobrych wyników, osiąganych nawet w czasie recesji, informacja o stagnacji zaskoczyła inwestorów.

Sprzedaż McDonald's w Europie zmniejszyła się o 0,6 proc., głównie za sprawą Niemiec i krajów południa kontynentu. Co znacznie gorsze dla firmy, zanotowała ona także spadek przychodów o 1,5 proc. w Azji, na Środkowym Wschodzie i w Afryce, czyli w kluczowych dla sieci regionach, które generowały wzrost. W samych Stanach Zjednoczonych sprzedaż spadła o 0,1 proc. Utrzymaniu ogólnych przychodów na poziomie zeszłorocznych pomogły lepsze wyniki w Ameryce Łacińskiej i Kanadzie.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Kotlet Mielony 2012-08-09 10:22:00

    hahahaha Tego gówna nie da się jeść , Wolę Burger Kinga ew KFC ;D

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!