Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Kukuła Healthy Food na FRSiH: Kluczowe jest dopasowanie influencera do profilu firmy

  • Autor: JS/portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2019, 12:26
– Starannie wybieramy naszych influencerów i sprawdzamy ich profil. Cenimy osoby, które zanim rozpoczną z nami współpracę, chcą spróbować nasze produkty i dopiero po tym decydują się je reklamować – powiedziała Anna Kukuła, współwłaściciel Kukuła Healthy Food, w trakcie debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
 Kukuła Healthy Food na FRSiH: Kluczowe jest dopasowanie influencera do profilu firmy
Anna Kukuła, współwłaściciel Kukuła Healthy Food, fot. PTWP

Podczas debaty Anna Kukuła opowiedziała o strategii działania ich firmy.

– Stworzyliśmy naszą firmę z potrzeby. Kiedy ruszaliśmy, mąż ćwiczył kulturystykę i brakowało mu czasu na przygotowywanie regularnego jedzenia. Mając zaplecze gastronomiczne, stwierdziliśmy, że ktoś będzie przygotowywać mu oraz innym osobom posiłki. Zaczęliśmy od nazwy kojarzącej się ze zdrowym stylem życia, a jedzenie dostarczaliśmy na terenie naszego miasta oraz w pobliskiej okolicy. W miarę wzrostu liczby klientów stwierdziliśmy, że można nasze działania rozwinąć. Decydując się na powiększenie naszego projektu, postawiliśmy na słowo klucz – autentyczność. Zmieniliśmy nazwę, a w nowej znalazło się nasze nazwisko, co miało utożsamiać konkretną osobę z produktem i naszą odpowiedzialnością za to, co oferujmy ludziom. Dlatego staramy się dbać o jakość naszych potraw, wyszukane smaki, dobre produkty. Naszą ofertę przygotowaliśmy także pod kolejną grupę docelową. Osoby zapracowane, świadome na temat jedzenia, które nie chcą zapychać się śmieciowym jedzeniem – wyjaśniła.

W dalszej części Anna Kukuła przyznała, że w przypadku działalności ich firmy jest ważna współpraca z influencerami, których starannie dobierają pod kątem profilu i działalności.

– Musimy istnieć w sieci, patrząc na specyfikę naszej firmy. Poprzez zdjęcia naszych potraw w mediach społecznościowych zachęcamy do sięgnięcia po nie. Ważna jest dla nas współpraca ze znanymi ludźmi, ale przy tym zwracamy uwagę także na zdjęcia innych naszych obserwujących, nie celebrytów, którzy oznaczają nas, a my to udostępniamy – wyjaśniła.

– Starannie wybieramy naszych influencerów i sprawdzamy ich profil. Cenimy osoby, które zanim rozpoczną z nami współpracę, chcą spróbować nasze produkty i dopiero po tym decydują się je reklamować. Kluczowe jest dopasowanie do naszej firmy, potencjał twórczy, jakość zdjęć i zasięg – dodała Anna Kukuła.

Czytaj również: FRSiH2019: Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu (pełna relacja+zdjęcia)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!