Kurierzy dań restauracyjnych przesiadają się na rowery
- Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
- Data: 01-12-2016, 09:45

Na pierwszy ogień poszła Warszawa. Od początku listopada funkcjonuje tu usługa dostawy rowerowej. Kurierzy Pyszne.pl, poruszający się na pojazdach z elektrycznym wspomaganiem, kursują w Śródmieściu codziennie od 15:00 do 21:00. Na doręczenie potrzebują przeważnie tylko 25 minut.
Dostawy rowerowe obsługują obecnie 20 stołecznych restauracji. -Zaczynamy od ograniczonej grupy popularnych warszawskich lokali, ale rozwiązanie będziemy wprowadzać na coraz szerszą skalę. Do końca pierwszego kwartału 2017 rowerów będzie jeździło 5 razy więcej. - mówi Piotr Czajkowski, dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
Wprowadzenie nowego rozwiązania poprzedziły testy, które wykazały, że w godzinach szczytu rower okazuje się szybszy i bardziej praktyczny niż samochód. Nie stoi w korkach, nie dotyczą go również problemy z parkowaniem.
Pojazdy, którymi poruszają się dostawcy Pyszne.pl, zaprojektowane zostały w Holandii z myślą o funkcjonalności i ekologii. Rowery wyposażone są w silnik elektryczny zasilany baterią, ładowaną ze zwykłego gniazdka. Kurierzy przemieszczają się dzięki niemu jeszcze łatwiej i mogą osiągać prędkość do 25 km/h, nie zanieczyszczając przy tym powietrza, którym oddycha miasto. Jedno ładowanie baterii wystarcza na przejechanie ze wspomaganiem dystansu 80 km, co przeważnie wystarcza na cały dzień dostaw.
-Na e-bikes jeździ się w ruchu miejskim bardzo wygodnie. Jest to pojazd chyba najlepiej dostosowany do zatłoczonych warszawskich ulic. Na rowerze można poruszać się po jezdni, po ścieżkach rowerowych, a nawet – oczywiście pod pewnymi warunkami – po chodniku. Dzięki temu w 99% przypadków udaje się zmieścić w wyznaczonym czasie przejazdu - relacjonuje jeden z kurierów Pyszne.pl.
Powiązane tematy:
-
Rynek produktów roślinnych z dużym wzrostem (raport)
-
Kebab: Nieoszlifowany diament czy kulinarna żenada?
-
Kurierzy Wolt będą korzystać z e-rowerów i e-skuterów
-
Pyszne.pl: Jak zmienił się rynek dostaw jedzenia w pandemii? (wideo)
-
Jakie posiłki zamawialiśmy w 2021? Raport Food Trendów
-
Burger Drwala sparaliżował zamówienia z innych restauracji?
-
GLS uruchamia rowery kurierskie w dwóch miastach
-
Coface: problemy z dostawami i inflacja zagrażają sytuacji gospodarczej
-
DPD: Stuart w Polsce. To szybkie dostawy dla restauracji, spożywki i handlu
-
Brzoska na EEC: Jeżeli klient jest królem, to planeta - królową
komentarze (4)
Świetna inicjatywa! Tylko szkoda, że w zimie ciężko będzie z tego korzystać. Może trzeba bylo w jakieś scooppery zainwestować, w końcu to z grubą oponą to i przez śnieg by się przebili w razie czego. Ale tak czy inaczej - krok w dobrą stronę!
OdpowiedzJuż o nich głośno, za jazdę bez oświetlenia.
Odpowiedz\"Na doręczenie potrzebują przeważnie tylko 25 minut.\" TYLKO 25 minut? Przez 25 minut to mi jedzenie zdąży wystygnąć...
OdpowiedzTaka indiana elektryczna ma super przyspieszenie i chyba nie tylko w godzinach szczytu da się szybciej nią przemieszczać niż samochodem. Szczególnie w Stolycy
Odpowiedz