Makarun w drugiej połowie 2019 roku wejdzie do Dubaju

Z jakim dorobkiem Makarun zamknął 2018 rok?
Przemysław Tymczyszyn, współzałożyciel sieci Makarun: Mamy 26 lokali: dwa własne, reszta działa w ramach franczyzy. Jest to efekt organicznego rozwoju naszej sieci, która powstała sześć lat temu. Uruchomiliśmy też pierwszego food trucka. Bardzo długo przygotowywaliśmy infrastrukturę gastronomiczną w aucie, bo w przypadku gotowanego na miejscu makaronu nie jest to takie proste, jeśli chodzi o zapotrzebowanie i zużycie prądu, gazu, a zwłaszcza wody.
Czytaj też: "Sieć Makarun szykuje się na Czechy, Rumunię i Dubaj (wideo)"
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Polska branża spożywcza nie straci konkurencyjności? "Innym koszty rosną mocniej"
-
Makarony Polskie chwalą się sprzedażą. Akwizycja i dania gotowe wywindowały wyniki
-
Na rynku spożywczym widać wzmożony popyt
-
Duży producent makaronu zostaje w Rosji. "Naszą misją jest żywienie ludzi"
-
Makarony Polskie szukają kolejnych przejęć w Polsce i Niemczech
-
Makarony Polskie ze zgodą UOKiK na przejęcie PPH SAS
-
Makarony Polskie planują przejąć producenta makaronów PPH SAS
-
Makarun postawi food trucki przy retail parkach
-
Olimp i Makarun z nowymi lokalami w Gemini Park Bielsko-Biała
-
Barilla wystartowała z nową międzynarodową kampanią marketingową
komentarze (0)