Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Małgorzata Mroczka, prezes zarządu MJM Group SA - przeczytaj wywiad

- Analizujemy atrakcyjne lokalizacje i oceniamy potrzeby lokalnego rynku. Mając w portfolio sześć marek gastronomicznych, działających w różnych segmentach rynku i formatach, możemy dostosować ofertę do potrzeb klientów z danego terenu. To gwarantuje nam powodzenie inwestycji i szybki zwrot oraz stabilne dochody w przyszłości - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, Małgorzata Mroczka, prezes zarządu spółki MJM Group SA.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-12-2014, 11:47
Małgorzata Mroczka, prezes zarządu MJM Group SA - przeczytaj wywiad
Małgorzata Mroczka, prezes zarządu MJM Group SA

MJM Group skupia obecnie sześć brandów restauracyjnych? Który jest największy pod w zględem liczby restauracji?

Największą siecią pod względem ilości działających punktów jest marka Broaster Chicken. Na świecie działa ponad 10.000 punktów z logo Broaster Chicken. Dzięki posiadanej przez nas wyłącznej licencji na polski rynek z sukcesami adoptujemy ten brand na rynku polskim. W Polsce odo tej pory otworzyliśmy 8 lokali: w Kaliszu, Świdnicy, Chojnicach, Pile, Legnicy (BC Express), Oleśnicy, (BC Mobile unit) iKłodzku ( BC Drive). Poza Broasterem, mamy w portfolio jeszcze pięć brandów American Road Restaurant, Choice, Broaster Chicken, Efez, Benvenuti in italia i Yogo by Choice.

A która z marek ma największy potencjał rozwoju? I dlaczego?

Skupiamy się na permanentnym rozwoju wszystkich marek należących do MJM.

Każdy z naszych brandów odgrywa ważną rolę w strategii rozwoju firmy. Duży potencjał rozwoju posiada wspomniany Broaster Chicken. Dzięki opracowanym i przetestowanym formatom naszych restauracji, możemy w prosty sposób adaptować je zarówno na rynku lokalnym, w małych miastach do 30 tys. mieszkańców. dzięki restauracjom typu mobile unit, poprzez lokale w galeriach handlowych, gdzie jest duży traffic klientów, a także przy ważnych węzłach komunikacyjnych dzięki formatowi Broster Chicken Drive. Jesteśmy w stanie rozwijać się w lokalizacjach o największym potencjale dostosowując format restauracji do miejsca i potrzeb naszych klientów.

Ile łącznie lokali gastronomicznych (poszczególnych marek) działa w ramach MJM Group? Ile nowych otwarć planowanych jest do końca roku?

Spółka posiada 25 restauracji, w których zatrudnionych jest już ponad 350 osób.

W tym roku otworzyliśmy 6 nowych punktów, min.. lokal Broaster Chicken w Oleśnicy oraz Benvenuti in Italia w Legnicy. W listopadzie spółka oddała do użytku restauracje Efez, Choice oraz Yogo by Choice, a także Benvenuti in Italia i Broaster Chicken w Pile.

Ile lokali gastronomicznych otworzą Państwo w 2015 roku?

Takiej informacji nie możemy na razie podać. Na razie intensyfikujemy prace nie tylko nad zwiększeniem liczby lokali w naszej sieci, ale też utrzymaniem wysokich standardów w już istniejących restauracjach.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!