HoReCa
„Manifest dla polskiej gastronomii” głosem wsparcia dla branży
- Autor: horecatrends.pl
- Data: 21-12-2020, 17:30
Manifest dla polskiej gastronomii powstał w celu wyrażenia poparcia klientów dla restauratorów, szefów kuchni, kucharzy, kelnerów, barmanów, menedżerów lokali i wszystkich zatrudnionych w sektorze gastronomii, których w Polsce jest ponad milion osób. Jego treść jest rezultatem wspólnej pracy 16 organizacji branżowych zrzeszonych w ramach Sztabu Kryzysowego Polskiej Gastronomii i przedstawicieli branży. Można go przeczytać i poprzeć na stronie manifestgastro.pl.

„Manifest dla polskiej gastronomii” głosem wsparcia dla branży
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna
- Gorączka przejęć, czyli co wywołało falę konsolidacji
- Eksport czasów przełomu: nowe kierunki, nowe możliwości
- Żywność i opakowanie bez śladu - reduce, reuse, recycle
- Fabryka 4.0 – zautomatyzowana, zrobotyzowana, cyfrowa, ekologiczna
- Transformacja branży mięsnej
- GOZ i ROP, czyli kluczowe skróty dla branży FMCG i handlu
- Zarządzanie firmą FMCG w dobie zmieniającego się świata
- Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
- Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki
- Wieczorna Gala
- Nowy handlowy ład
- Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- ESG w branży spożywczej i handlowej
- Foodtech i Retailtech – innowacje i strat-upy zmieniają obraz rynku
- Power of e-commerce
- HoReCa TrendsTalks
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Makro Polska: Trzy filary strategii na 2023 rok
-
Średni staż pracy w Makro przekracza 10 lat
-
Zielona transformacja w Makro Polska [ZDJĘCIA]
-
Sklepy małoformatowe po pandemii. Jak sobie radzą z zatrzymaniem klientów?
-
Prezes Makro: stawiamy na rozwój marek własnych
-
Kulinarne świętowanie niepodległości zakończone. Zobacz nasze RELACJE!
-
Tydzień Kuchni Polskiej ruszy 11 listopada. Kraków dał przedsmak festiwalu
-
FRSiH 2022: Paweł Koperek z Makro Polska na HoReCa TrendsTalks
-
Odido Expo dobiegło końca. Co mogli obejrzeć odwiedzający?
-
MAKRO Polska rozwija flotę. 120 nowych samochodów trafi do pracowników firmy
komentarze (0)