Maxipizza modyfikuje menu i walczy o zwiększenie rozpoznawalności marki
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 03-06-2014, 19:05

Notowana na NewConnect spółka w ubiegłym roku osiągnęła przychody netto na poziomie 3,849 mln zł, co jest wynikiem o 5,8 proc. lepszym w porównaniu z rokiem 2012. Strata spółki na działalności operacyjnej wyniosła ok. 5,4 tys. zł (rok wcześniej 126 tys. zł), a strata netto ok. 5 tys. zł (rok wcześniej 116 tys. zł).
Maxipizza SA prowadzi działalność gastronomiczną w segmencie casual dining, oferując posiłki do spożycia na miejscu w restauracjach oraz dostarczając zamawiane potrawy bezpośrednio do klienta. Restauracje Maxipizza prowadzone są w Kielcach, Tychach, Krakowie, Sosnowcu, Świętochłowicach, Katowicach, Rzeszowie, Warszawie oraz Poznaniu. Spółka pozostaje również stroną umowy najmu restauracji w Zakopanem, którą podnajmuje niezależnemu podmiotowi.
Powiązane tematy:
-
Włoska kuchnia ulubioną kuchnią młodych Polaków
-
Pizza Hut wprowadza Wasz Box. Ile kosztuje? Jaki skład?
-
Joe Biden zjadł pizzę z żołnierzami. Właściciele lokalu byli zaskoczeni
-
Pizzeria naruszyła przepisy UEFA? Spożywczy spór o Ligę Mistrzów
-
Dzień pizzy: 8 najdroższych pizz na świecie
-
Dzień pizzy: Kochamy neapolitańską
-
Koszty surowcowe produkcji pizzy wzrosły o ok. 32 proc.
-
Dzień pizzy. Już nie tylko neapolitańska. Raport o włoskich pizzach w Polsce
-
Dzień Pizzy. Jaką pizzę najchętniej wybierają Polacy?
-
Dziś Dzień Pizzy. Marinara i Margherita papierkiem lakmusowym jakości
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)