McDonald's chce pozyskać pracowników przez Snapchata
- Autor: portalspozywczy.pl za cnbc.com
- Data: 13-06-2017, 08:43

Nastolatki szukające pracy w McDonaldzie w Stanach Zjednoczonych potrzebują tylko smartfona i aplikacji Snapchat, aby złożyć wniosek o stanowisko w firmie.
Latem tego roku firma ma zatrudnić 250 000 pracowników - więcej niż w zeszłym ubiegłym. Korzysta w tym celu z popularnej aplikacji społecznościowej, ale też ze Spotify i Hulu.
Począwszy od wtorku użytkownicy Snapchat napotkają 10-sekundowe reklamy wideo, w których pracownicy restauracji McDonalda mówią o swoich doświadczeniach w firmie. Użytkownicy mogą następnie odwiedzić stronę z karierą w firmie.
McDonald's poinformował, że ponad połowa zatrudnionych w firmowych restauracjach mieści się w wieku od 16 do 24 lat. Dla wielu z nich jest to pierwsza praca.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Mniejsza liczba ofert pracy
-
McDonald's: Nowy dyrektor finansowy i dyrektor ds. globalnego łańcucha dostaw
-
Przymusowy powrót do biur? Model Muska bardzo ryzykowny dla firm
-
Big Mac Bacon w limitowanej ofercie McDonald's. W jakiej cenie?
-
Następca McDonald's w Rosji zaliczył rekordową sprzedaż
-
Szefowie wciąż dzwonią do pracowników po godzinach. Skutki mogą być poważne
-
30 lat temu tłumy na otwarciu McDonald's [ZDJĘCIA]
-
"Rosyjski McDonald's" odniesie sukces? Kluczowy jest jeden czynnik
-
Ruszył rosyjski odpowiednik McDonald's
-
Rynek pracy w e-commerce. Kogo szukają pracodawcy i co mają do zaoferowania?
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (1)
Światowa Organizacja Zdrowia apeluje o ograniczenie spożycia mięsa. Konsumpcja mięsa, zwiększa ryzyko m.in. otyłości, cukrzycy, wielu rodzajów raka, chorób krążenia.
Odpowiedz