McDonald's chce promować się na Instagramie
- Autor: mediafm.net
- Data: 13-07-2017, 11:50
Polska sieć McDonald’s powierzyła agencji 24/7Communication prowadzenia komunikacji w ramach firmowego profilu @mamsmakanamaka na Instagramie. Treści przedstawiane na koncie mają inspirować użytkowników do publikowania atrakcyjnych zdjęć i oznaczania ich hasztagiem #mamsmakanamaka - pisze mediafm.net.

fot. materiały prasowe
Zangażowanie agencji 24/7 Communication w aktywność McDonald’s Polska na Instagramie ma charakter współpracy długofalowej. Pomysłodawca projektu, 24/7Communication, odpowiada za produkcję materiałów, moderację profilu, jak również współpracę z wybranymi polskimi ilustratorami.
Więcej na mediafm.net.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Strzelanina w McDonald's. Nie żyje kelner, który podał zimne frytki
-
McDonald's chwali się wynikami. Pomogły wyższe ceny w menu i mocniejsze wejście w online
-
McDonald's: używamy wyłącznie jaj z chowu alternatywnego
-
Twitter ma awarię w USA i kilku krajach europejskich
-
Szef McDonald's Polska: Wyjście z Rosji wyklucza nas z tego rynku na kilkanaście lat
-
Burger Drwala zniknął z McDonald's? Sieć wyjaśnia
-
Elon Musk wypowiada umowę o przejęciu Twittera
-
Jak zamienić w pieniądze zasięgi w social mediach?
-
McDonald's: Nowy dyrektor finansowy i dyrektor ds. globalnego łańcucha dostaw
-
Big Mac Bacon w limitowanej ofercie McDonald's. W jakiej cenie?
komentarze (1)
mcdonalds sprzedaje otyłość
Odpowiedz