• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

McDonalds chce zatrzymać klientów. Wprowadza system kuponów i specjalnych ofert

Kupony i specjalne oferty mają pomóc największej sieci fast foodów zatrzymać europejskiego klienta - pisze serwis Wyborcza.biz za "Wall Street Journal".
  • Autor: Wyborcza.biz
  • Data: 12-10-2012, 09:50

Europa generuje ok. 40 proc. przychodów i zysku operacyjnego McDonald's, jednak powolny wzrost europejskich gospodarek odbija się na światowych wynikach sieci - pisze "WSJ". By odwrócić trend, koncern wprowadza w swoich restauracjach system kuponów i specjalnych ofert.

Zdaniem analityków kampania McDonald's ma powstrzymać klientów przed odejściem. Za parę kwartałów konsumenci powinni powrócić do swoich zwyczajów zakupowych i znów wybierać droższe produkty z menu.

Do amerykańskiej sieci należy w Niemczech 1,4 tys. lokali, we Francji 1,2 tys., a w Polsce 297 restauracji.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Polak 2012-10-14 15:09:35

    McDonalds sprzedaje syf, a nie jedzenie. Dziękuję nie skorzystam, wolę zjeść domowej roboty kanapkę

    Odpowiedz
  • xyz 2012-10-14 23:03:45

    czemu tak uważasz ? McDonald\'s ma bardzo rygorystyczne normy , sprawdzonych dostawców z wyższej półki : - mięso - warzywa - pieczywo jeżeli chodzi o dodatki do żywnosci , obecnie one sa wszedzie i neida sie ich wyeleminiować , to samo będziesz miał na sałacie ze sklepu i tej z mac donalda, podobnei z pomidorami czy cebulą... kotlety wołowe w McDonaldzie sa z 100% wołowiny od grupy Animex ( Morliny ) - jakis czas temu przynajmniej jeszcze byl to Animex, ale wątpoie by sie to zmieniło i co najwazniejsze to 100% wołowiny, mcDonald\'s płaci za wszystkie składniki wcale nie małe pieniadze, dlatego ostateczna cena dla Polaków wydaje się droga, zamiast coli możesz wziąść sok lub wodę, zamiast frytek sałatkę ;) McDonald\'s ma najwyzsza jakoś wsrod fastfoodów.... ale zawsze się znajda tacy którzy mówić beda , ze syf itp itd ,a w domu zajadają sie parówkami z zawartościa mięsa 50% , pozdrawiam

    Odpowiedz
  • Poznaniak 2012-10-15 07:58:27

    Zgodzę się z xyz w 100%, w McDonald\'s dbają o określone standardy, żywność jest przygotowywana w czystości, nie ma półproduktów po terminie. A inne restaracje szybkiej obsługi mogą się schować- w większości z nich nie przestrzega się podstawowych zasad higieny.

    Odpowiedz
  • ryba 2012-10-15 09:27:10

    ja szczerze mówiąc sama chciałabym poznać jaka jest jakość fastfoodów z Maka... Kiedy dowiedzialam się że zgodnie z przyjętymi standardami jeśli jakiś hamburger (i inne cheesburgeopodobne) leży na półce w oczekiwaniu na klienta dłużej niż 10 minut- jest wyżucany do kosza- HMMM... TO SIĘ NAZYWA JAKOŚĆ pomyślałam.... później dowiedziałam się, że to dlatego, że jeśli ta \"100% wołowinka\" jest dłużej w bułce po odmrożeniu niż 30 minut to robi się twarda jak skała ;) WIĘC GDZIE TU JAKOŚĆ ?! jak jest naprawdę?

    Odpowiedz
  • zenek 2014-06-04 15:35:30

    To nie prawda że robi się twarda jak skała, nie wiem skąd masz takie informacje. Może warto by było samemu sprawdzić? nie raz odgrzewałem sobie hamburgera na drugi dzień i smakował tak samo (nie był twardy). pozdro:)

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!