McDonalds obsłuży klientów w minutę. Jeśli nie zdąży, rozda produkty za darmo
- Autor: Miami Herald
- Data: 06-08-2014, 15:47
Sieć od dawna szuka sposobów na to, jak zwiększyć zainteresowanie swoimi produktami. W sierpniu na Południowej Florydzie McDonalds wystartował z akcją, w ramach której każdy klient przy złożeniu zamówienia dostanie odmierzacz czasu nastawiony na jedną minutę. Jeżeli w ciągu 60 sekund zamówienie nie zostanie skompletowane, klient przy kolejnej wizycie w McDonalds otrzyma jeden produkt za darmo. Specjalna promocja dostępna jest od poniedziałku do piątku, w trakcie jednej godziny, rozpoczynającej się w południe i dotyczy klientów drive-thru. Jak wynika z badań QSR Magazine, obsługa pojedynczego klienta w drive-thru we wszystkich obecnych w USA sieciach średnio trwa 181 sekund (dane z jesieni ubiegłego roku).
Choć sieci fast-food w ostatnich latach mocno postawiły na przyciąganie nowych klientów w godzinach porannych, nadal większość zamówień przypada na godziny lunchowe. Produkty kupowane o tej porze generują 34 proc. sprzedaży amerykańskich sieci fast-food i restauracji. 31 proc. przypada na porę obiadową, a 21 proc. na godziny śniadaniowe.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
McDonald's o Polskim Ładzie: zmniejsza profitowość biznesu
-
Mata - kim jest raper, który współpracował z siecią fast food?
-
Deficyt frytek w McDonald's
-
Burger Drwala w McDonald's w nowej odsłonie
-
Burger King 11 grudnia rozdaje Whopper Jr. Za frytki z McDonald's
-
Nowy singiel Maty podsumowuje współpracę z McDonald's
-
Zestaw Maty niewykorzystaną szansą McDonalds?
-
Burger Drwala wrócił do menu McDonald's
-
Do kiedy jest zestaw Maty w McDonalds?
-
Jaki jest wpływ Maty na wizerunek i pozycję marki McDonald's? (badanie)
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)