Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

McDonalds obsłuży klientów w minutę. Jeśli nie zdąży, rozda produkty za darmo

McDonalds rozpoczął w Stanach Zjednoczonych testowanie pilotażowego programu, który z jednej strony ma przyspieszyć tempo obsługi klientów sieci, a z drugiej przyczynić się do poprawienia wyników osiąganych przez fast-foodowego giganta - informuje "Miami Herald".
  • Autor: Miami Herald
  • Data: 06-08-2014, 15:47

Sieć od dawna szuka sposobów na to, jak zwiększyć zainteresowanie swoimi produktami. W sierpniu na Południowej Florydzie McDonalds wystartował z akcją, w ramach której każdy klient przy złożeniu zamówienia dostanie odmierzacz czasu nastawiony na jedną minutę. Jeżeli w ciągu 60 sekund zamówienie nie zostanie skompletowane, klient przy kolejnej wizycie w McDonalds otrzyma jeden produkt za darmo. Specjalna promocja dostępna jest od poniedziałku do piątku, w trakcie jednej godziny, rozpoczynającej się w południe i dotyczy klientów drive-thru. Jak wynika z badań QSR Magazine, obsługa pojedynczego klienta w drive-thru we wszystkich obecnych w USA sieciach średnio trwa 181 sekund (dane z jesieni ubiegłego roku).

Choć sieci fast-food w ostatnich latach mocno postawiły na przyciąganie nowych klientów w godzinach porannych, nadal większość zamówień przypada na godziny lunchowe. Produkty kupowane o tej porze generują 34 proc. sprzedaży amerykańskich sieci fast-food i restauracji. 31 proc. przypada na porę obiadową, a 21 proc. na godziny śniadaniowe.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!