• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Mex Polska wyda w tym roku 1 mln zł na rozwój sieci Pijalni Wódki i Piwa

Mex Polska SA - notowany na GPW operator ogólnopolskiej sieci restauracji i klubów muzycznych - rozwija działalność w sektorze bistro. Do końca 2012 roku spółka na rozbudowę sieci lokali w koncepcie Pijalnia Wódki i Piwa planuje przeznaczyć ponad 1 mln zł. Inwestycja finansowana będzie z kapitału własnego oraz ze środków pozyskanych podczas majowego debiutu na parkiecie głównym.
  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-06-2012, 10:36
Mex Polska wyda w tym roku 1 mln zł na rozwój sieci Pijalni Wódki i Piwa
Lokal sieci Pijalni Wódki i Piwa; fot. Mex Polska

Spółka zarządza obecnie siecią sześciu Pijalni Wódki i Piwa, zlokalizowanych w całej Polsce. Z uwagi na rosnące zapotrzebowanie rynku na lokale bistro, Mex Polska zamierza do końca 2012 roku powiększyć sieć zarządzanych lokali o kolejne cztery Pijalnie.

- Sukces jaki odniosły Pijalnie Wódki i Piwa potwierdza nasze przekonanie co do perspektyw działalności w sektorze bistro na bardzo szeroką skalę. Zamierzamy w pełni wykorzystać ten potencjał, dlatego mocno koncentrujemy się na rozwoju naszego "pijalnianego biznesu". Oczywiście przy otwarciu kolejnych lokali bierzemy pod uwagę wszystkie czynniki za i przeciw, kierując się przede wszystkim lokalizacją i potencjalną stopą zwrotu inwestycji. Nigdy nie inwestowaliśmy i nie zamierzamy inwestować na siłę - powiedział Paweł Kowalewski, prezes Mex Polska SA.

Jak potwierdził prezes w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, na rynku funkcjonuje wiele marek, które swoją działalność opierają o prowadzoną przez Mex Polska konwencję. Jednak - jego zdaniem - polskie społeczeństwo ma jednak wysokie oczekiwania jeśli chodzi o usługi gastronomiczne, a prowadzenie lokali w koncepcie Pijalni Wódki i Piwa nie jest łatwe. - Rynek gastronomiczny w Polsce podlega wielu czynnikom i ciagłym zmianom. Każdy koncept czy produkt ma swoją krzywą życia i będzie utrzymywać się na fali do czasu, kiedy trendy przeminą lub rynek zmieni się. Aby przetrwać - trzeba maksymalnie wykorzystać swoje 5 minut, a następnie poddać się zmianom ewolucyjnym, podyktowanym przez branżę - komentuje Paweł Kowalewski.

Mex Polska zarządza obecnie siecią 22 lokali w całej Polsce. Równolegle z rozwojem konceptu Pijalni Wódki i Piwa, realizuje inwestycje w sieć restauracji Browar The Brasil, The Mexican oraz orientalnych klubów muzycznych. Do 2017 roku Spółka zamierza podwoić ilość lokali w zarządzanej sieć gastronomicznej.

Czytaj także: Prezes Mex Polska: Docelowo chcemy mieć ok. 100 restauracji i klubów

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!