Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Moda na street food zadomowiła się u nas już na stałe

  • Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
  • Data: 10-04-2017, 10:49
– Zdecydowanie street food to domena Millenialsów. Oni również odpowiedzialni są za jego rozwój i wprowadzanie nowych smaków lub wariacji na temat tego, co już istnieje – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karolina Liberka, Business Development Deputy Director z agencji marketingowej Feno.
 Moda na street food zadomowiła się u nas już na stałe
fot. shutterstock

Jak mówi Karolina Liberka, Business Development Deputy Director z agencji marketingowej Feno, idea jedzenia na ulicy nie jest w Polsce niczym nowym. W latach PRL-u Polacy ochoczo żywili się na ulicach tłustymi frytkami czy zapiekankami z pieczarkami, serem i keczupem. Z czasem rodzime budki z jedzeniem zostały wyparte przez sieci fast food.

– Trzeba pamiętać, że street food to nie fast food. To pierwsza prawda, którą należy sobie przyswoić. Główna idea jest podobna - liczy się szybkość podania i możliwość zjedzenia „w biegu”. Jednakże różnica jest taka, że dzisiaj uliczne jedzenie dużo rzadziej robione jest z półproduktów i mrożonek. A w zasadzie taka jest jego główna idea. Co powoduje, że powoli, acz systematycznie wypiera z rynku niezdrowe fast foody.  W Polsce przeżyliśmy już czasy kebabów na każdym rogu i zapiekanek - odmrażanych i posypanych czymś seropodobnym – tłumaczy przedstawicielka Feno.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!