Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Nagroda za lojalność klienta restauracji powinna być dla niego atrakcyjna

- Restauratorzy często w program lojalnościowy wrzuciłby produkt, który się nie sprzedaje albo coś, czego chciałby się pozbyć. My wiemy, że nagroda za lojalność powinna być atrakcyjna dla klienta i do tego namawiamy naszych partnerów - mówią Adam Zajdzik i Tomasz Bucholc, twórcy aplikacji Kekemeke.

Nagroda za lojalność klienta restauracji powinna być dla niego atrakcyjna
fot. shutterstock

Aplikacja Kekemeke od 2013 roku pozwala zbierać pieczątki i wymieniać je na nagrody za pomocą smartfona. Pomysłodawcy postanowili rozwijać ten projekt w kierunku kompletnego systemu zarządzania mobilnym marketingiem w małych i średnich przedsiębiorstwach z branży HoReCa, beauty, rozrywka i innych.

Choć w gronie 470 restauracji, barów i pubów, które podjęły współpracę z Kekemeke są już lokale sieciowe, zdecydowaną większość stanowią wciąż małe i samodzielne punkty. - Właściciele tych miejsc robią np. świetne burgery, dobrze zarządzają lokalem, ale dopiero uczą się marketingu mobilnego. Dlatego podpowiadamy im jak to wszystko powinno wyglądać - mówi Adam Zajdzik.

- Na rynku jest obecnie bardzo dużo produktów, które mówią restauracjom: daj nam 20 procent prowizji, a przyniesiemy Ci nowego klienta. Natomiast według wielu opracowań dużo większą wartość stanowi klient powracający. Kiedy ktoś przychodzi do lokalu i je pierwszego burgera to mamy rok żeby o tego klienta zadbać. Dzięki aplikacji wiemy jak często ten klient przychodzi i co się z nim dzieje - mówi Michał Rokosz, partner w Funduszu Inovo VC, który zainwestował w Kekemeke.

Współpracujący z Kekemeke restauratorzy ponoszą stałe koszty użytkowania karty pieczątkowej w wysokości ok. 200 zł miesięcznie. Za konkretną informację handlową pobierana jest dodatkowa opłata. 

W cenie usługi każdy restaurator-partner Kekemeke otrzymuje dostęp do panelu. Znajdują się w nim statystyki: ile osób obsłużono, który pracownik za co przyznał pieczątkę, czy nie było oszustw. Z kolei konsument może ocenić od 1 do 5 jakość obsługi i przesłać na ten temat informację bezpośrednio do właściciela lokalu. 

- Jest to także narządzie do kontroli pracowników. Naszym klientom wysyłamy mailem codzienny raport na temat zachowań pracowników. Często właściciel ma wiele rzeczy na głowie i nie ma czasu żeby siedzieć w systemie. Dlatego codziennie rano wysyłamy maile o tym co się wydarzyło poprzedniego dnia - dodaje Bucholc.

Obecnie z aplikacji Kekemeke korzysta 95 tys. użytkowników, 470 restauracji, barów i pubów w całej Polsce, w których wydano 1,183 mln pieczątek. U partnerów aplikacji użytkownicy wydali w ramach systemu ponad 18 mln zł. Z kolei wartość prezentów wydanych przez partnerów użytkownikom Kekemeke przekroczyła już równowartość 1,3 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kekemeke RSS ALERT    /    Tomasz Bucholc RSS ALERT    /    Adam Zajdzik RSS ALERT    /    aplikacja mobilna RSS ALERT    /    programy lojalnościowe RSS ALERT    /    lojalność klientów RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT    /    bary RSS ALERT    /    kawiarnie RSS ALERT    /    Puby RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.156.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!