Nowa sieć samoobsługowych barów ze zdrowymi przekąskami chce wejść do Polski
Sieć barów ze zdrowymi przekąskami - My Culture poszukuje franczyzobiorców oraz firmę zainteresowaną licencją master, pragnącą rozwinąć i nadzorować sieć punktów na terenie Polski.

My Culture ma swoje jednostki w Europie i Azji. W najbliższym czasie sieć wejdzie do Lizbony oraz Dublina. Stanowi ona zdrową alternatywa dla potraw serwowanych przez punkty gastronomiczne głównie w galeriach handlowych.
Przekąski i desery w My Culture wytwarzane są na bazie świeżych i mrożonych jogurtów, produktów organicznych zawierających probiotyki i prebiotyki, produktów beztłuszczowych, bezcukrowych, bezglutenowych oraz warzyw i owoców. Szeroka jest równiez oferta zimnych i gorących napojów.
Produkty funckjonują na zasadzie wolnostojących kiosków, a ważnym elementem przyciągającym klientów jest samoobsługa.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.