Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Papa John's: Chcemy dość szybko zająć wysokie miejsce wśród głównych graczy na polskim rynku

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 27-08-2018, 11:35
Rynek gastronomiczny nadal jest bardzo chłonny. W Polsce wciąż jest miejsce na nowych graczy. Ponad 70% warszawiaków korzysta z pizzerii, ale sam udział pizzerii to zaledwie 7% rynku restauracji w stolicy. Takie dane zachęcają do szybkiej ekspansji – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Ewelina Rzedkowska, dyrektor zarządzający sieci pizzerii Papa John’s.
Papa John's: Chcemy dość szybko zająć wysokie miejsce wśród głównych graczy na polskim rynku
fot. shutterstock.com

Ewelina Rzedkowska wskazuje, że pizza jest i będzie przez długi czas jednym z najchętniej i najczęściej wybieranych dań, szczególnie w dostawie i szczególnie w weekendy. Mimo tego, Warszawa jest wciąż uznawana za jeden z rynków z najniższą konkurencją. Jedna pizzeria przypada średnio na 8000 mieszkańców (wg Pizza Index STEVA 2018). - Reasumując, chętnie te parametry zmienimy swoją ekspansją – mówi Ewelina Rzedkowska.

Natomiast Joanna Zawada, dyrektor marketingu Papa John’s, zauważa, że zmiany w postaci zakazu handlu w niedziele dodatkowo sprzyjają gastronomii. - Zwyczaje żywieniowe Polaków ewoluują w stronę zamawiania jedzenia lub jedzenia poza domem. To sprzyja odważnym planom rozwoju – mówi.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!