Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

strefa premium

Pierwsze półrocze 2018 r. gastronomii w 10 punktach (podsumowanie)

  • Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
  • Data: 07-07-2018, 18:18
Kryzysy, nadzieje i perspektywy. Portalspozywczy.pl w 10 punktach podsumowuje gastronomię pierwszego półrocza 2018 r. Zapraszamy do lektury naszego przeglądu najważniejszych wydarzeń i trendów.
Pierwsze półrocze 2018 r. gastronomii w 10 punktach (podsumowanie)
fot. shutterstock

1.      Sfinks zapowiada akwizycje i stawia na pizzę

W maju prezes Sfinksa, Sylwester Cacek, zapowiedział, że zamierza konsolidować rynek gastronomiczny i rozgląda się za kolejnymi akwizycjami. – Będziemy się przyglądać i jeśli będzie okazja, to będziemy chcieli szybko budować skalę, bo na tym rynku budowa skali jest priorytetem – stwierdził. Jak dodał, firmę najbardziej interesowałyby akwizycje w segmencie pizzerii, co związane jest m.in. z rozwojem spółki w kanale delivery.

O planach delivery mówiono już w ubiegłym roku. Teraz firma wystartowała z własnym portalem do zamawiania posiłków online smacznieiszybko.pl, poprzez który oferowane są dania z sieci grupy. Na potrzeby smacznieiszybko.pl stworzono też wirtualną markę pizzerii Sprytna Pizza. Ogłoszono również, że nie później niż do końca marca 2021 r. Sfinks stanie się właścicielem marki Fabryka Pizzy i obejmie w zarządzanie wszystkie restauracje tej sieci.

2.      AmRest z Hiszpanii wkracza na nowe rynki

Dalsza część artykułu (91%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!