Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

PizzaPortal.pl stawia na mniejsze miasta

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 31-01-2019, 08:52
PizzaPortal.pl stawia na coraz mniejsze miasta, bo klientów tam przybywa. W dużych nie boi się Ubera - pisze "Puls Biznesu".
PizzaPortal.pl stawia na mniejsze miasta
Piotr Kruszyński – Prezes Zarządu, PizzaPortal.pl

- Przez ostatnie dwa lata pracowaliśmy nad transformacją firmy m.in.przebudowaliśmy całą strukturę IT, usprawniliśmy organizację, a teraz czas na przyspieszenie z budowaniem skali biznesu — mówi PiotrKruszyński, od stycznia prezes PizzaPortal.pl w rozmowie z "PB". Zapowiada, że w tym roku do portalu dołączy 2 tys. restauracji. Dziś jest ich blisko 4 tys.

PizzaPortal.pl coraz mocniej rozgląda się za miastami z 50-100 tys. mieszkańców — a nawet jeszcze mniejszymi. - Tam też powiększa się grupa klientów, która zamawia jedzenie online. To na razie małe rynki, ale chcemy być tam być obecni i gotowi do odpowiedzi na ten trend, gdy mocno przybierze na sile — zapowiada prezes PizzaPortal.pl

Piotr Kruszyński przekonuje, że rosnąca konkurencja, w tym ofensywa Ubera, nie jest zagrożeniem dla planów rozwoju portalu. - Uber działa w innym modelu - opartym w 100 proc. na własnej flocie, w efekcie więc jest w stanie rozwijać się tylko w największych miastach, bo osiągnięcie rentowności floty w mniejszej miejscowości jest bardzo trudne. My też inwestujemy we flotę, ale tylko w dużych miastach - mówi Piotr Kruszyński. 

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!