Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Polska kuchnia stawia na produkty premium

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 26-04-2017, 09:50
Jak informuje Puls Biznesu, coraz więcej szefów kuchni sięga po takie rarytasy jak np. ryż pachnący świeżym pieczywem, olej z nasion maku, pieprz fermentowany. Takimi smakami chcą podkreślić wyjątkowość swoich potraw.
Polska kuchnia stawia na produkty premium
fot. shutterstock

Zdrowe jedzenie i jakość to jedne z głównych aspektów decydujących o wyborze restauracji przez konsumentów. Wychodząc im na przeciw szefowie kuchni stawiają na wyjątkowość swoich dań, podkreślając ich smak wyszukanymi dodatkami.Na trend odpowiadają dostawcy.

- Na początku marca szefowie kuchni zaopatrujący się w hurtowniach Selgrosu mogli zobaczyć na półkach nowy typ produktów — tzw. opcję premium, nazwaną tutaj Transgourmet Premium, wyróżniającą się nie tylko wyższymi cenami od dotychczas dostępnych „economy” i „quality”. Wzrok przykuwają również nazwy, np. „ryż pancha pachnący cedrem”, „sól waniliowa” czy „ryż czarny venere pachnący świeżym pieczywem" - pisze Puls Biznesu.

Selgros przekonuje, że o taki asortyment dopytywali się sami kucharze i właściciele lokali gastronomicznych. Aby zaopatrzyć się w te dosyć oryginalne produkty, trzeba odpowiednio zapłacić. Jak podaje dziennik np. ryż o zapachu chleba kosztuje 43 zł/kg netto. 

Czytaj więcej w Puls Biznesu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!