Polska kuchnia stawia na produkty premium
- Autor: Puls Biznesu
- Data: 26-04-2017, 09:50

Zdrowe jedzenie i jakość to jedne z głównych aspektów decydujących o wyborze restauracji przez konsumentów. Wychodząc im na przeciw szefowie kuchni stawiają na wyjątkowość swoich dań, podkreślając ich smak wyszukanymi dodatkami.Na trend odpowiadają dostawcy.
- Na początku marca szefowie kuchni zaopatrujący się w hurtowniach Selgrosu mogli zobaczyć na półkach nowy typ produktów — tzw. opcję premium, nazwaną tutaj Transgourmet Premium, wyróżniającą się nie tylko wyższymi cenami od dotychczas dostępnych „economy” i „quality”. Wzrok przykuwają również nazwy, np. „ryż pancha pachnący cedrem”, „sól waniliowa” czy „ryż czarny venere pachnący świeżym pieczywem" - pisze Puls Biznesu.
Selgros przekonuje, że o taki asortyment dopytywali się sami kucharze i właściciele lokali gastronomicznych. Aby zaopatrzyć się w te dosyć oryginalne produkty, trzeba odpowiednio zapłacić. Jak podaje dziennik np. ryż o zapachu chleba kosztuje 43 zł/kg netto.
Czytaj więcej w Puls Biznesu.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Jakie polskie wina warto serwować w restauracji?
-
Polska gastronomia dopiero raczkuje
-
Burneika Burger w całej Polsce? Hardkorowy Koksu rusza z franczyzą
-
Social media w HoReCa. Co irytuje gości?
-
Rebel Tang pozyskał 2 mln zł na rozwój. W planach międzynarodowa ekspansja
-
Oceny klientów w sieci. Jak na nie odpowiadać?
-
Czy w tym roku nad morzem straszą paragony grozy?
-
Żabka, Dino, Selgros na celowniku UOKiK
-
Ekspert: 8 na 10 lokali otwiera się bez modelu biznesowego i strategii
-
Rosnąca inflacja i drożyzna. Jak wpływają na rynek cateringów dietetycznych?
komentarze (0)