Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Polskie kawiarnie Starbucks serwują kawę parzoną na zimno

Wśród wielu sposobów przygotowania kawy, forma serwowania jej na zimno zyskała sobie w ostatnich latach ogromną popularność na całym świecie. To skłoniło sieć Starbucks w Polsce do wprowadzenia tej innowacji do swojej oferty.

Polskie kawiarnie Starbucks serwują kawę parzoną na zimno
fot. materiały prasowe Starbucks

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 06-04-2016, 10:45

Cold Brew, czyli kawa parzona na zimno, swoją światową popularność zyskuje dzięki orzeźwiającym właściwościom. Jako pierwsi tę metodę przygotowania kawy wypróbowali Japończycy, którzy dzięki specjalnemu, wielogodzinnemu procesowi parzenia, zdołali wydobyć z ziaren niespotykaną głębię smaku.

- Dzięki powolnemu parzeniu na zimno otrzymujemy zupełnie inny smak niż w procesie gorącego parzenia. Cold Brew nie zawiera tyle intensywnej goryczy, co kawa parzona standardowo. Jest naturalnie słodsza - tłumaczy Aleksandra Stępień, Starbucks Coffee Master.

 Wiedząc, że nie każda mieszanka ziaren kawy nadaje się do przyrządzenia Cold Brew, Starbucks stworzył mieszankę specjalnie odpowiadającą wymogom tej szczególnej receptury. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

kawa RSS ALERT    /    Starbucks RSS ALERT    /    kawiarnie Starbucks RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.245.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!