• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Mex Polska: Docelowo chcemy mieć ok. 100 restauracji i klubów

- Obecnie skupiamy się na realizacji naszych celów emisyjnych i rozwoju organicznym. Kolejne lokale otwierać będziemy w oparciu o dotychczas funkcjonujące marki. Docelowo chcemy mieć około 30-40 restauracji The Mexican, 30 Pijalni Wódki i Piwa, 20 restauracji Browar de Brasil oraz kilka klubów muzycznych - w założeniach strategicznych na rozwój tego ostatniego segmentu nie kładziemy jednak nacisku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska SA.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-06-2012, 14:12
Prezes Mex Polska: Docelowo chcemy mieć ok. 100 restauracji i klubów
Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska SA

Jak przyznaje Paweł Kowalewski, spółka nie wyklucza w przyszłości wprowadzenia kolejnego konceptu, w całości przygotowanego przez Mex Polska lub też przejęcia konceptu nowego dla biznesu jak np. pizzeria lub sushi bar. - Na tej bazie moglibyśmy pokusić się o zbudowanie kolejnej ogólnopolskiej sieci lokali - dodaje.

Mex Polska SA
zarządza obecnie siecią 22 lokali w całej Polsce - od Sopotu do Zakopanego. - Konsekwentnie realizujemy cele emisyjne i stale monitorujemy rynek pod kątem nowych możliwości dla naszego biznesu. Nie inwestujemy jednak na siłę - stawiamy na jakość, a nie na ilość. Dla naszych placówek wybieramy wyłącznie lokalizacje, które gwarantują wysoką stopę zwrotu z inwestycji. Jesteśmy obecnie na zaawansowanym etapie projektu otwarcia nowej restauracji w Warszawie. Do końca 2012 roku planujemy również otworzyć cztery nowe Pijalnie Wódki i Piwa, dla których obecnie poszukujemy odpowiednich lokalizacji. Nie oznacza to, że nie zamierzamy rozwijać pozostałych konceptów. Liczba zrealizowanych inwestycji jest jednak uwarunkowana dostępnością atrakcyjnych lokalizacji z akceptowalnym czynszem - komentuje prezes.

Zaznacza, że spółka zamierza rozwijać system franczyzy, co pozwoli na zwiększenie efektywności prowadzonego biznesu. - Obrany przez nas kierunek rozwoju jest powszechnie stosowaną formą ekspansji rynkowej - co potwierdzają doświadczenia światowych potentatów gastronomicznych. Umowy franczyzy podpisane zostaną z najlepszymi kierownikami restauracji, którzy od teraz dbać będą o sprawne funkcjonowanie poszczególnych lokali, równocześnie pracując na "własny rachunek". Ponadto, do współpracy przy rozbudowie sieci Mex Polska zaangażujemy inwestorów. Przyjęta strategia gwarantuje umocnienie pozycji naszych marek przy równoczesnym zwiększeniu przychodów. Innymi słowy - to opłacalna inwestycja - tłumaczy Paweł Kowalewski.

Pierwsze pilotażowe kontrakty podpisane będą prawdopodbnie na przełomie II i III kwartału tego roku.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • TUJ CHUSK 2012-06-18 00:20:59

    PIJALNIE wódy i rozrzedzonego browaru. To musi byc prawdziwy majstersztyk gastronomiczny. Inwestorzy zapewne łoszalejo.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!