Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Przemysław Zacny, Development Director Burger King o planach rozwoju w Polsce (wywiad)

Strona 4 z 4


Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
Data: 21-04-2016, 15:17

Czy moda na burgery w Polsce szkodzi czy pomaga marce Burger King?

Każdy kto sprzedaje burgery jest dla nas konkurencją. Z szacunkiem podchodzimy do mniejszych, często lokalnych firm, które dobrze dają sobie radę na polskim rynku. 

Jednak jako sieć globalna kładziemy duży nacisk, aby jakość i smak naszych burgerów był taki sam na całym świecie. Dlatego dostawcą mięsa w Europie są jedynie dwie firmy. Obrazowo to wygląda tak, że surowiec jest transportowany z Polski do zakładu przetwórczego we Włoszech, skąd wraca do naszego kraju jako gotowe do przygotowania burgery. Oczywiście łatwiej byłoby nam pozyskać lokalną, polską firmę, które zajmie się produkcją burgerów na miejscu, ale nie pozwalają nam to sztywne normy jakościowe Burger King Europe. 

Czyli dostawcy restauracji Burger King w Polsce to nie są polskie firmy?

W dużej mierze to jednak polski surowiec, który jest eksportowany do zakładów w zachodniej Europie i tam przetwarzany, a następnie dystrybuowany do wszystkich restauracji Burger Kinga w całej Europie.

W związku z tym, że polskie firmy oferują dobre jakościowo produkty, a koszty pracy w naszym kraju są niższe niż w wielu innych państwach europejskich, Burger King nie wyklucza budowy swoich zakładów właśnie w Polsce. Do tej pory jedynie dla kilkudziesięciu restauracji nad Wisłą, nie było sensu budować takiego produkcyjnego zaplecza.

Na świecie Burger King ostro rywalizuje z McDonald's. Czy podobnie będzie się działo na naszym rynku?

W tej chwili wdrażamy nowy program pozycjonowania i przedstawiania marki Burger King. Jesteśmy autentyczni i chcemy skierować naszą ofertę do grupy konsumentów, która potrafi dostrzec i docenić jakość produktu. Nie będziemy się odwoływać do konkurencji. Chcemy budować swój wizerunek bez takiej "walki bezpośredniej". 

W Polsce panuje opinia, że jesteśmy drożsi od naszego rywala. Nie jest to do końca prawdą, wystarczy przeliczyć gramatury serwowanych przez nas produktów. Wtedy może nawet okazać się, że oferujemy dania taniej, choć są one w rzeczywistości większe niż u konkurencji. 

Mamy duży szacunek do konkurentów i ich oferty produktów śniadaniowych czy deserowych. Burger King będzie stale pracował nad rozwojem oferty.

Jednak nasz sztandarowy produkt - Whooper - nie jest do pobicia - ani przez lokalne firmy, ani przez globalnych gigantów.

Dziękuję za rozmowę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Przemysław Zacny RSS ALERT    /    Burger King RSS ALERT    /    dostawcy HoReCa RSS ALERT    /    rynek HoReCa w Polsce RSS ALERT    /    fast food RSS ALERT    /    AmRest RSS ALERT    /    Autogrill RSS ALERT    /    franczyza w gastronomii RSS ALERT    /    franczyza Burger King RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Łukasz 2018-03-30 21:14:56
    Zacny i tyle z twoich planów, 2018 i planowane wyjscie z rynku.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.108.182
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!